Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Jakie fryzury wyszczuplają twarz?
Jakie fryzury wyszczuplają twarz?

Jakie fryzury wyszczuplają twarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Twoja twarz wydaje ci się zbyt pulchna lub okrągła? Nie martw się, istnieje wiele bardzo prostych sposobów na jej wyszczuplenie. Jednym z nich jest odpowiednio dobrana fryzura. Możliwości jest kilka. Poznasz je poniżej.
1
wyszczuplające fryzury - krok 1

Przedziałek z boku

Gładka, zaczesana na bok grzywka, taka jak u Seleny Gomez, optycznie wyszczupla twarz i podkreśla kości policzkowe. Linia grzywki powinna kończyć się tuż za łukiem brwiowym. Taka fryzura nada twarzy najlepszych proporcji.

2
wyszczuplające fryzury - krok 2

Cieniowanie

Weź przykład z Cameron Diaz i zdecyduj się na cieniowanie włosów, żeby złagodzić zbyt krągłe lub kwadratowe rysy twarzy i dodać włosom lekkości. Kosmyki wycieniowane pod kątem, sięgające podbródka optycznie wyszczuplą twarz i pozwolą uwydatnić kości policzkowe, szczególnie w przypadku okrągłej twarzy. Co więcej, doskonale ukryją drugi podbródek.

3
wyszczuplające fryzury - krok 3

Objętość na górze

Dodaj włosom objętości na czubku głowy, tak jak zrobiła to Vanessa Hudgens. Korona z włosów przyciąga wzrok ku górze, sprawiając, że okrągła twarz robi wrażenie owalnej. Żeby uzyskać efekt jak na zdjęciu obok, spryskaj wilgotne włosy sprayem dodającym objętości i wysusz suszarką na okrągłej szczotce.

Jak upiąć włosy kręcone?
Jak uczesać się w kłosa?
Jak wykonać młodzieżową fryzurę z dwóch splotów?
Jak wycieniować długie włosy?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić kok klasyczny?
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić fryzurę na bal?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub