Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić dekorację wielkanocną – grób wielkanocny?

Jak zrobić dekorację wielkanocną – grób wielkanocny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (11 ocen)
Oceń 
Grób Pański to nieodłączny element świąt Wielkanocnych. Co roku parafianie przygotowują takie symboliczne groby w swoich parafialnych kościołach. Ale czy pomyśleliście, że taki ozdobny – symboliczny grób zrobić w domu? Oczywiście w dużo mniejszej skali. Prezentowana niżej dekoracja wielkanocna w formie grobu Pańskiego jest bardzo ciekawą propozycją i alternatywą dla wszystkich komercyjnych kurczaczków i zajączków. Polecam wszystkim.
płaska doniczka, mała, zwykła doniczka, ziemia, patyczki, sznurek sizalowy, kamyczki, większy kamień, trawa do posiania.
1
Dno dużej, płaskiej doniczki wyłóż ziemią. Na jej środku połóż małą doniczkę i dołóż więcej ziemi usypując z niej stożek nad doniczką.
2
Mała doniczka powinna być całkowicie zakryta, oprócz wejścia do niej. Niech otwór doniczki wygląda jak wejście do jaskini.
3
Z przodu, przed tym wejściem ułóż małe kamyczki, a na całej 'górze' posiej trawkę.
4
dekoracja wielkanocna - grób krok 4
Z patyczków uformuj trzy krzyżyki – dwa mniejsze i jeden większy i wbij je w stożek góry. Niech imitują krzyże na Górze Oliwnej.
5
dekoracja wielkanocna - grób krok 5
Przed wejściem do groty połóż większy kamień – głaz, który blokował wejście do Grobu Pańskiego.
6
Podlej całość i czekaj, aż trawka wykiełkuje i trochę urośnie. Naprawdę warto.
Jak zrobić królika origami?
Jak zrobić uszy królika?
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
Jak zrobić owieczki z rolek po papierze toaletowym?
Wskazówki
  • Tą dekorację musisz zrobić odpowiednio wcześnie, aby trawka zdążyła urosnąć.
 3.9/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wielkanocny nastrój wymaga wyjątkowej oprawy. Warto zadbać o to, by na świątecznym stole zagościły nie tylko smakowite...
Jak zrobić wielkanocne świeczniki ze skorupek?
Wielkanocny nastrój wymaga wyjątkowej oprawy. Warto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub