Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Usuwanie włosów > Jak regulować brwi?
Jak regulować brwi?

Jak regulować brwi?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (171 ocen)
Oceń 
Odpowiednio zadbane i wyregulowane brwi potrafią znacznie zmienić wygląd twarzy. Niewyregulowane i krzaczaste nadadzą Twojej twarzy posępnego wyglądu, a oczy będę wydawać się mniejsze. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak nadać odpowiedni kształt Twoim brwiom.
Ołówek, Pęseta, Lusterko
1
ustalanie kształtu brwi
Wyznacz zarys brwi. Zrobisz to w domu przy pomocy ołówka. Ustaw go tak, by dotykał kącika ust i wewnętrznego kącika oka – w miejscu, w którym przetnie się on z brwią będzie jej początek. Koniec łuku wyznaczy punkt przecięcia brwi i ołówka, który łączył będzie kącik ust i zewnętrzny kącik oka. Źrenica Twojego oka wyznaczy szczyt łuku.
2
Brwi najlepiej usuwaj wieczorem po gorącej kąpieli lub prysznicu. Para wodna spowoduje rozszerzenie się porów, a wyrywanie włosków będzie mniej bolesne. Możesz także przyłożyć do łuku brwiowego kostki lodu – zimny okład złagodzi ból.
3
Usiądź w dobrze oświetlonym miejscu i przygotuj lusterko. Najlepszym rozwiązaniem będzie lusterko powiększające, co pozwoli ci wychwycić nawet najmniejsze włoski.
4
Przetrzyj brwi tonikiem. W ten sposób odtłuścisz włoski i będziesz mogła łatwiej chwycić je pęsetą i wyrwać.
5
Teraz możesz przystąpić do wyrywania włosków. Naciągnij skórę na łuku brwiowym, a następnie zgodnie z kierunkiem wzrostu włoska, zdecydowanym ruchem pociągnij go wraz z cebulką. Pamiętaj, by usuwać tylko włoski rosnące poniżej linii brwi.
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Jak leczyć nadmierne owłosienie?
Jak golić twarz?
Jak depilować okolice bikini?
Wskazówki
  • Regularne wyrywanie brwi pomoże Ci zachować ich odpowiedni kształt
  • Zbyt długie odstające brwi możesz przyciąć nożyczkami
  • Pamiętaj, by rysunek brwi zawsze dobierać do konturów twarzy
 4.9/5 (171 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Odradzam używania plastrów z woskiem do depilacji brwi, często wyrywamy sobie przez to za dużo włosków, więcej niż chcemy i powstają łyse miejsca.
Troya - 2010-03-10

Regulowanie brwi jest dość ważne, jednak większość osób tak niestety nie uważa. Kształt brwi może całkowicie zmienić twarz - może ją wysmuklić, zaokrąglić, powiększyć optycznie oczy czy nadać twarzy przyjemniejszego wyglądu. Niektóre osoby regulują sobie brwi samodzielnie - każda brew później jest inna a twarz wygląda jak pokrzywiona. Oczywiście takie osoby tego nie widzą jednak tylko dlatego, że nie mają porównania jakby wyglądały gdyby brwi wyregulował specjalista.

ola 27 - 2010-03-10

W takich sprawach ufam mojej kosmetyczce.

franklina12 - 2010-03-06
bardzo dobry artukuł! ;)
Zadbane i naturalne brwi stanowią atut naszej twarzy. Mogą pokreślić naszą urodę i dodać nam uroku, dlatego poniżej...
Jak pielęgnować brwi?
Zadbane i naturalne brwi stanowią atut naszej twarzy. Mogą pokreślić naszą urodę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub