Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?
Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?

Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Pomysł na ozdobienie koszyka ze święconką. Wystarczy zwykła wstążka i tiul. Odpowiednie przeplatanie i manewrowanie tymi materiałami da świetny efekt. Wielkanoc to wyjątkowe święto, dlaczego nie sprawić, żeby to co się z nią kojarzy było również wyjątkowe?
koszyczek wiklinowy, wstążka w wybranym kolorze (do kupienia np. tutaj), tiul, klej w pistolecie (do kupienia tutaj), nożyczki.
1
Wielkanocny koszyczek  krok 1
Przygotuj sobie wszystkie materiały.
2
Wielkanocny koszyczek  krok 2
Włóż koniec wstążki między wiklinę i przeplataj ją wokoło koszyka tak, aby wychodziła na zewnątrz i wchodziła do wewnątrz koszyka oplatając go. W zależności od tego jaki masz koszyk zrób to w dwóch lub w jednym rzędzie.
3
Wielkanocny koszyczek  krok 3
Jeśli masz miejsce możesz okleić środek koszyka wstążką już bez przeplatania jej. Końcówki wstążki sklej ze sobą, nie przywiązuj ich ani nie plącz w jakiś dziwny sposób. Obetnij zbędną wstążkę.
4
Wielkanocny koszyczek  krok 4
Przyklej koniec wstążki do podstawy uchwytu z jednej strony i owiń ją również wokoło uchwytu koszyka. Koniec wstążki z drugiej strony również przyklej do koszyka. Możesz też nałożyć klej w kilku miejscach do uchwytu koszyka, aby zabezpieczyć wstążkę przed zsuwaniem się.
5
Wielkanocny koszyczek  krok 5
Tiul potnij na paski długości powiedzmy od 10 do 15 centymetrów (i tak będziesz je potem przycinać). Weź taki jeden pasek i przełóż go przez obręcz koszyka, po czym zawiąż na guza. W taki właśnie sposób udekoruj wokoło cały koszyk.
6
Wielkanocny koszyczek  krok 6
Przytnij nożyczkami tiul skracając go do ok. 3 centymetrów. Tiul będzie fajnie sterczał, dodając koszykowi uroku.
7
Wielkanocny koszyczek  krok 7
Oto gotowy koszyczek. Wygląda super. Na pewno nikt nie powstydziłby się takiego koszyczka ze święconką.
Jak zrobić zajączka wielkanocnego ze skarpetki?
Jak zrobić mini koszyczek na pisankę?
Jak zrobić ozdoby wielkanocne z wydmuszek?
Jak uszyć koszyczek wielkanocny?
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wszyscy wiemy jak bardzo nasze dzieci chcą mieć swoje koszyczki wielkanocne. Niestety my nie zawsze im pozwalamy na...
Jak zrobić koszyk wielkanocny z filcu?
Wszyscy wiemy jak bardzo nasze dzieci chcą mieć swoje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub