Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?
Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?

Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Pomysł na ozdobienie koszyka ze święconką. Wystarczy zwykła wstążka i tiul. Odpowiednie przeplatanie i manewrowanie tymi materiałami da świetny efekt. Wielkanoc to wyjątkowe święto, dlaczego nie sprawić, żeby to co się z nią kojarzy było również wyjątkowe?
koszyczek wiklinowy, wstążka w wybranym kolorze (do kupienia np. tutaj), tiul, klej w pistolecie (do kupienia tutaj), nożyczki.
1
Wielkanocny koszyczek  krok 1
Przygotuj sobie wszystkie materiały.
2
Wielkanocny koszyczek  krok 2
Włóż koniec wstążki między wiklinę i przeplataj ją wokoło koszyka tak, aby wychodziła na zewnątrz i wchodziła do wewnątrz koszyka oplatając go. W zależności od tego jaki masz koszyk zrób to w dwóch lub w jednym rzędzie.
3
Wielkanocny koszyczek  krok 3
Jeśli masz miejsce możesz okleić środek koszyka wstążką już bez przeplatania jej. Końcówki wstążki sklej ze sobą, nie przywiązuj ich ani nie plącz w jakiś dziwny sposób. Obetnij zbędną wstążkę.
4
Wielkanocny koszyczek  krok 4
Przyklej koniec wstążki do podstawy uchwytu z jednej strony i owiń ją również wokoło uchwytu koszyka. Koniec wstążki z drugiej strony również przyklej do koszyka. Możesz też nałożyć klej w kilku miejscach do uchwytu koszyka, aby zabezpieczyć wstążkę przed zsuwaniem się.
5
Wielkanocny koszyczek  krok 5
Tiul potnij na paski długości powiedzmy od 10 do 15 centymetrów (i tak będziesz je potem przycinać). Weź taki jeden pasek i przełóż go przez obręcz koszyka, po czym zawiąż na guza. W taki właśnie sposób udekoruj wokoło cały koszyk.
6
Wielkanocny koszyczek  krok 6
Przytnij nożyczkami tiul skracając go do ok. 3 centymetrów. Tiul będzie fajnie sterczał, dodając koszykowi uroku.
7
Wielkanocny koszyczek  krok 7
Oto gotowy koszyczek. Wygląda super. Na pewno nikt nie powstydziłby się takiego koszyczka ze święconką.
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Te urocze koszulki w kształcie kurczaczków doskonale ozdobią każdy wielkanocny stół. Pozwolą dłużej zachować...
Jak zrobić wielkanocne koszulki na jajka?
Te urocze koszulki w kształcie kurczaczków doskonale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub