Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 
To wielka frajda dla dzieci, kiedy mogą coś zrobić same, lub przy pomocy dorosłych. Dzieciaki lubią angażować się w różne projekty. Zrób ze sowim dzieckiem wielkanocny koszyk z zajączkiem. Dziecko będzie zachwycone mogąc mieć swój własny koszyczek, a wcale nie musi on być ciężki i wiklinowy. Przeczytaj poniższą instrukcję, aby dowiedzieć się jak wykonać taki koszyczek.
kartka z bloku technicznego w wybranym kolorze, ołówek, nożyczki, nożyk do cięcia papieru, klej, kredki.
1
Złóż kartkę z bloku technicznego na pół, ale pozostaw około 1 cm papieru wystający. Przyda się on późnej na wykończenie koszyka.
2
Koszyk z zajączkiem krok 2
Każdą z otrzymanych połówek złóż na pół tak, aby otrzymać harmonijkę. Dokładnie widać to na zdjęciu obok.
3
Złóż harmonijkę i połóż ją przed sobą tak, aby wystający centymetr znajdował się po lewej stronie.
4
Odmierz jeden centymetr (góra dwa) od dołu kartki i zaznacz go.
5
Następnie na środku narysuj kółko, aby stykało się dołem z pozostawionym paskiem oraz z bokami harmonijki – będzie to głowa zajączka. Narysuj jeszcze długie uszy odchodzące od tej głowy.
6
Koszyk z zajączkiem krok 6
Gdy będziesz zadowolona ze swojego zajączka pora na wycinanie. Pozostaw papier złożony, połóż go na macie do cięcia i za pomocą nożyka do cięcia papieru wytnij zajączka przebijając się przez wszystkie warstwy. Obok widać jak powinien wyglądać wycięty zajączek.
7
Koszyk z zajączkiem krok 7
Po rozłożeniu harmonijki naszym oczom powinny ukazać się cztery połączone ze sobą zajączki. To dobry moment na narysowanie zajączkowi oczu, noska i pokolorowanie środka uszu.
8
Koszyk z zajączkiem krok 8
Teraz czas na uformowanie koszyka. Złóż po prostu wycięte zajączki tak, aby zamknąć je w kwadracie.
9
Koszyk z zajączkiem krok 9
Pozostawione na dole paski zagnij do środka. Z tego samego papieru wytnij mały kwadrat i podłóż go pod spód, aby koszyk miał dno. Sklej zagięte paski ze sobą, a do nich od spodu przyklej wycięty kwadrat. Sklej również ścianki ze sobą – po to był pozostawiony pasek w kroku pierwszym.
10
Koszyk z zajączkiem krok 10
Utnij teraz niewielki kawałek wstążeczki i doklej go do głów dwóch przeciwległych zajączków, aby koszyczek miał uchwyt.
11
Gdy klej wyschnie włóż do koszyka lekkie pisanki, lub cukierki.
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
Jak zrobić pisankę - myszkę?
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

I ♥ Dogs ♥_♥ - 2012-04-07
To jeszt extra :D Ja to daje babci w prezencie xD
I ♥ REGGAE - 2012-04-06
to jest super na świeconkę rodzice zanieśli wiklinowy koszyka ale ja osobno swój
Polecamy słodką ozdobę wielkanocnego stołu, koszyczki z zajączkami, kurczakami i kolorowymi słodkimi pisankami. Możesz...
Jak zrobić koszyk wielkanocny z kubeczków papierowych?
Polecamy słodką ozdobę wielkanocnego stołu, koszyczki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub