Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak malować oczy kredką?
Jak malować oczy kredką?

Jak malować oczy kredką?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (341 ocen)
Oceń 
Podkreślanie oczu jest bardzo ważne przy robieniu makijażu. Nieraz do tego celu używamy kredki, bądź też eyelinera w różnych kolorach. Jednak często zdarza się, że nasze kreseczki wyglądają nie estetycznie i szybko się rozmazują. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak używać kredki, by podkreślić swoje oczy.
Kredka do oczu, Podkład, Puder
1
Rysując na powiekach kreski możesz skorygować kształt swoich oczu. Aby nadać dużym okrągłym oczom ładniejszy kształt, pociągnij kreska poza zewnętrzny kącik oczu. Jeśli kąciki oczu opadają w dół, nadasz im pogodny wyraz, jeśli pociągniesz kreskę lekko w górę. W przypadku oczu osadzonych blisko siebie, zacznij malować kreseczkę od połowy powieki w kierunku zewnętrznego kącika.
2
Przygotuj odpowiednią kredkę. Pamiętaj o doborze koloru, by współgrał z całym makijażem. Obrysowując całe oko ciemną kredką, zmniejszysz je optycznie. Jeśli chcesz powiększyć optycznie oko, pomaluj wewnętrzną stronę dolnej powieki białą, szarą lub beżową kredką, a górna powiekę podkreśl ciemnym kolorem. Miękka kredka odpowiednia jest do malowania dolnej powieki, natomiast twardsza do górnej.
3
Przygotuj powieki do nałożenia kredki. Oczyść ją używając specjalnego płynu do demakijażu, nanieś podkład i przypudruj. Zaostrz kredkę.
4
Malowanie kreski rozpocznij od wewnętrznego kącika oka. Postaraj się zrobić to tak, by nie odrywać kredki od powieki. Jeśli nie masz wprawy, naciągnij górną powiekę palcami w kierunku skroni, co znacznie ułatwi Ci wykonanie kreski. Kreskę możesz wykonać na całej powiece lub też od jej połowy w kierunku zewnętrznego kącika. Pamiętaj jednak, że kreska powinna rozszerzać się w miarę oddalania się od wewnętrznego kącika.
5
Dolną powiekę maluj zawsze przy użyciu kredki miękkiej. Jest ona łatwiejsza w użyciu, a oczy staja się łagodniejsze. Poprowadź delikatną linię tuz przy linii rzęs i rozetrzyj ją pędzelkiem lub palcem. Teraz możesz nałożyć tusz do rzęs.
Jak nałożyć cienie do powiek, aby podkreślić wyraz oczu?
Jak zrobić różowy makijaż oczu?
Jak zrobić makijaż przydymione oko?
Jak pielęgnować rzęsy, żeby były długie i gęste?
 4.8/5 (341 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

bubu100 - 2014-02-01
letnianutka1996, ja tak miałam jak używałam kredki z Avonu, szczególnie kiedy malowałam linię wodną. Teraz używam innej i nawet na linii wodnej nie ma z nią żadnego problemu, więc może to tylko kwestia źle dobranego kosmetyku?
letnianutka1996 - 2013-08-12
Ja zawsze jak pomaluję oczy kredką to potem mam czerwone gałki i pieką mnie. Na dodatek strasznie mi łzawią i stwierdzam że nie mogę malować oczu. Nie wiem ale albo mam tak wrażliwe oczy albo jestem uczulona. trudno trzeba jakoś żyć. A może wy też tak macie??
MalutkaToJa - 2013-03-27
Fajny efekt daje także pomalowanie linii wodnej białą kredką. Nasze spojrzenie staje się dzięki temu bardziej wyraźne i oczy nie sprawiają tego okropnego wrażenia zmęczonych i zaspanych. Kiedyś również malowałam górną powiekę czarną kredką jednak obecnie przerzuciłam się na eyeliner ze względu na to, że kredki do oczu zwykle po kilku godzinach się ścierają a eyeliner zawsze przetrwa na moich oczach cały dzień.
Lukrecja - 2013-03-06
jeśli oczy są małe, to malujemy dolną powiekę biała kredką lub sam wewnętrzny kącik oka
WyjeBista - 2012-05-12
nic nie rozumiem z tego co tu piszeEEE
Geo - 2012-05-11
Ja nie umiem malować górnej powieki i te rady tutaj guzik mi dają. Zawsze jak próbuję, to przytrzymuję powiekę, ale kreska wychodzi mi wtedy za wysoko i nierówno, bo powieka się trzęsie.
Pa310 - 2012-05-10
Mi nigdy nie wychodzi malowanie oczu i wgl. Zawsze mam nierówne i niestarannie kreski jeszcze na dodatek oczy wyglądają a mniejsze.
rocky - 2012-04-13
Ja zawsze maluje oczy robiąć na górnej powiece czarną kreskę, mam te szczęście że naturalnie mam ciemniejsze oczy i kreska ślicznie komponuje się z niebieskiemi tęczówkami. Też tak jak wy naciągam powiekę gdyż kreska wtedy wychodzi prosta i intensywna
NieRozumiem - 2012-01-22
Joryny wytłumacz mi proszę gdzie jest oko górne.
joryny - 2010-12-07

ja maluje zazwyczaj talko oko gorne czarna kredka. A zeby wygladalo optycznie wieksze to machne sobie jeszcze biala kredka powieke dolna. Efekt gwarantowany.

anuska - 2010-11-23
cholipa ja nie umiem sie malowac kredka pomozcie jakes bardziej lepsze rady dajcie na email aneczka199510@wp.pl. albo gg 12606725 bd wdzieczna
natalia - 2010-10-27
ja maluje oczy kredka tak ;
1.trzeba namoczyc nawilzajaca chusteczka oczy
2.trzeba naciagnac oko jedno i drugie
3.jak jest naciagniete to mozna malowac kredka na zylce .
i to jest moj sposob na umalowanie sie kredka
Ksywa - 2010-06-20
Ja mam trochę inny sposób na malowanie kredką ale spróbuje zrobic tym sposobem
Eyeliner w żelu pozwala uzyskać bardziej intensywną, ciemniejszą kreskę. Taki rodzaj makijażu może czasami okazać się...
Jak zrobić żelowy eyeliner z kredki do powiek?
Eyeliner w żelu pozwala uzyskać bardziej intensywną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub