Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozpoznać podróbki Converse?

Jak rozpoznać podróbki Converse?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Podróbki trampek Converse kuszą swoją niską ceną jednak są dużo gorszej jakości od oryginałów. Podróbki można kupić na różnych aukcjach internetowych i zwykle są sprowadzane z Turcji czy Grecji. Jak zatem rozpoznać podróbki?
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (20)

lolcia - 2014-09-29
Na oryginalnych conversach nie ma znaczka (r) na żadnych napisach!!
bukiet-74 - 2014-08-30
nie rozumiem fenomenu zwykłych trampek, a juz na pewno tych powyżej
ann.100 - 2014-07-22
Ja wszystkie swoje conversy zamówiłam przez internet i oczywiście tysiąc razy sprawdzałam czy to przypadkiem nie podróbki, bo wszędzie aż się roi od oszustów. Ostatnio zamówiłam krótkie białe na http://www.favore.pl/produkty/odziez-obuwie-dodatki,2011/ i są cudowne i oryginalne. Jestem maniaczką conversów, więc nigdy nie dam się nabrać na podróby.
olga - 2014-02-25
u mnie też większość się zgadza, ale nie było przy nich metek lecz najważniejsze szczegóły się zgadzają: jest kropka na podeszwie, znaczki się zgadzają. A czy to prawda że oryginały mają "R" pod gwiazdką? Ja mam 2 pary i żadne tak nie mają.
cvgtg - 2013-12-25
Kupiłam w Egipcie dwie pary po 15USD i według opisu powyżej okazuje się żę są oryginalne xD nie spodziewałam sie tego xD
Victoria - 2013-07-08
Kupiłam normalne w sklepie.
ale dowiedziałam się ze oryginały mają na podeszwie w rogu małą gwiazdkę coś jak to " * " . To mały szczegół a podróbki omijają szczegóły :)
morus - 2013-07-05
kupiłam w Egipcie, wyniosły mnie około 60 zł i są to orginały, nie wiem jakim cudem :O
kaRa122 - 2013-07-01
ja kupiłam za 82 zł i to ORGINAŁY a nie podróbki
mira - 2013-06-11
ja nie mam matki a tak wszystko się zgadza, kupiłam w sklepie za 250zł to podróbki? proszę o odpowiedz ;)
olaturlej - 2013-05-13
Przydatna porada jak uniknąć oszustwa! Pewnie wszystkim się przyda w przyszłości przy kupnie.
lubiefrytki - 2013-04-26
Oryginały mam ;)
aga - 2013-03-30
ilość dziurek zależy od rozmiaru :)
kaokao - 2012-12-30
Hej :) Kupiłam tanio conversy przez internet i wszystko jest takie jakie być powinno.Kreska,logo,metka,pudełko,ale... były owinięte w zwykły papier. Kiedy poinformowałam o tym sprzedawce (ma 100% pozytywów,a na stronie zapewnia,że to oryginały) potwierdził ich autentyczność.Więc jak sądzicie ? Są to jednak podróby ? Z góry dzięki !
Nicky - 2012-11-24
podobno prawdziwe trampki converse np. te za kostkę, powinny mieć 8 dziurek na sznurowadła. nie wiem czy to prawda, chociaż czasem spotykam się z tym że 2 osoby mają takie same conversy ale jedna para ma 8 dziurek, a druga 7.
ja - 2012-11-18
Pewien uzytkownik na allegro.pl sprzedaje converse za 149 zl, w opisie ma ,ze nabyte zostaly w Turcji i do tego mają bialą podeszwę i tu moje pytanie: czy converse maja takze biale podeszwy?
Ozdobione kryształkami buty wyglądają rewelacyjnie. Są oryginalne i ma się pewność, że nikt takich nie ma. Kryształki...
Jak ozdobić trampki cyrkoniami?
Ozdobione kryształkami buty wyglądają rewelacyjnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub