Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozpoznać podróbki Converse?
Jak rozpoznać podróbki Converse?

Jak rozpoznać podróbki Converse?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
Podróbki trampek Converse kuszą swoją niską ceną jednak są dużo gorszej jakości od oryginałów. Podróbki można kupić na różnych aukcjach internetowych i zwykle są sprowadzane z Turcji czy Grecji. Jak zatem rozpoznać podróbki?
1
Podróbki i oryginalne Converse

Logo

Zacznij od logo "All-Star", które powinno być w poprzek pięty lub/i na języku buta. Oprócz tego należy sprawdzić okrągłe logo All-Star znajdujące się na wysokich trampkach Converse w okolicach kostki. Również w środku buta powinien być napis Converse. Wszystkie logo powinny być wyraźne, ostre i czyste a nie wyblakłe czy rozmazane. Ponadto, choć może się to wydawać oczywiste upewnij się, że nazwa jest wszędzie napisana poprawnie a znaczki mają odpowiedni wzór. Przykładowo klasyczne, wysokie trampki Converse mają okrągłe logo z napisem "Converse All Star", wyraźną gwiazdę oraz podpis Chucka Taylora. Jeśli brakuje któregokolwiek z elementów to oznacza, że są to podróbki.

2
Logo Converse

Logo na języku buta

Logo powinno być wyraźne (patrz zdjęcie obok).

3
Metki Converse

Opakowanie i metki

Upewnij się, że buty zapakowane są w oryginalne pudełko Converse i owinięte papierem z logo i gwiazdką. Jeśli buty nie mają pudełka lub pudełko wygląda całkiem inaczej - nie ma na nim standardowego logo marki to może oznaczać, że są to podróbki. Oryginalne trampki Converse muszą mieć również metki (patrz zdjęcie).

Jak rozbić nowe buty?
Jak rozciągnąć nowe buty?
Jak prać buty?
Jak skurczyć buty?
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (18)

ann.100 - 2014-07-22
Ja wszystkie swoje conversy zamówiłam przez internet i oczywiście tysiąc razy sprawdzałam czy to przypadkiem nie podróbki, bo wszędzie aż się roi od oszustów. Ostatnio zamówiłam krótkie białe na http://www.favore.pl/produkty/odziez-obuwie-dodatki,2011/ i są cudowne i oryginalne. Jestem maniaczką conversów, więc nigdy nie dam się nabrać na podróby.
olga - 2014-02-25
u mnie też większość się zgadza, ale nie było przy nich metek lecz najważniejsze szczegóły się zgadzają: jest kropka na podeszwie, znaczki się zgadzają. A czy to prawda że oryginały mają "R" pod gwiazdką? Ja mam 2 pary i żadne tak nie mają.
cvgtg - 2013-12-25
Kupiłam w Egipcie dwie pary po 15USD i według opisu powyżej okazuje się żę są oryginalne xD nie spodziewałam sie tego xD
Victoria - 2013-07-08
Kupiłam normalne w sklepie.
ale dowiedziałam się ze oryginały mają na podeszwie w rogu małą gwiazdkę coś jak to " * " . To mały szczegół a podróbki omijają szczegóły :)
morus - 2013-07-05
kupiłam w Egipcie, wyniosły mnie około 60 zł i są to orginały, nie wiem jakim cudem :O
kaRa122 - 2013-07-01
ja kupiłam za 82 zł i to ORGINAŁY a nie podróbki
mira - 2013-06-11
ja nie mam matki a tak wszystko się zgadza, kupiłam w sklepie za 250zł to podróbki? proszę o odpowiedz ;)
olaturlej - 2013-05-13
Przydatna porada jak uniknąć oszustwa! Pewnie wszystkim się przyda w przyszłości przy kupnie.
lubiefrytki - 2013-04-26
Oryginały mam ;)
aga - 2013-03-30
ilość dziurek zależy od rozmiaru :)
kaokao - 2012-12-30
Hej :) Kupiłam tanio conversy przez internet i wszystko jest takie jakie być powinno.Kreska,logo,metka,pudełko,ale... były owinięte w zwykły papier. Kiedy poinformowałam o tym sprzedawce (ma 100% pozytywów,a na stronie zapewnia,że to oryginały) potwierdził ich autentyczność.Więc jak sądzicie ? Są to jednak podróby ? Z góry dzięki !
Nicky - 2012-11-24
podobno prawdziwe trampki converse np. te za kostkę, powinny mieć 8 dziurek na sznurowadła. nie wiem czy to prawda, chociaż czasem spotykam się z tym że 2 osoby mają takie same conversy ale jedna para ma 8 dziurek, a druga 7.
ja - 2012-11-18
Pewien uzytkownik na allegro.pl sprzedaje converse za 149 zl, w opisie ma ,ze nabyte zostaly w Turcji i do tego mają bialą podeszwę i tu moje pytanie: czy converse maja takze biale podeszwy?
metanowa - 2012-10-14
Ja tez mam podróbki ale wg tych punktów to wszystko jak w originałach jest
Grażynka - 2012-10-02
R w kółeczku wcale nie oznacza podróbki. Jest to po prostu starszy model tych kultowych butów :D Tak słyszałam od wielu osób ;)
W zasadzie wystarczy założyć wygodne trampki i już można biec po zdrowie. Ale obecnie na rynku dostępnych jest wiele...
W czym uprawiać jogging?
W zasadzie wystarczy założyć wygodne trampki i już można biec po zdrowie. Ale obecnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub