Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > iPhone > Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?

Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (38 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Dla takich urządzeń jak iPad czy iPhone wymagana jest nowa karta SIM - microSIM. Możesz kupić nową kartę lub ją przyciąć u swojego operatora za około 30 zł. Może to nieduże pieniądze, jednak i tak nie warto ich wyrzucać w błoto skoro kartę można podciąć samemu w domu. Nie jest to takie trudne. Tradycyjna karta SIM ma wymiary 15 x 25mm zaś microSIM zaledwie 12 x 15mm. Są to wymiary aktywnej części normalnej karty SIM.
 2.6/5 (38 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

leptoptelis - 2014-06-30
30 złotych to trzeba zapłacić za wydanie duplikatu karty SIM (czyli nowej karty) i jeśli ktoś ma imiennie zarejestrowaną kartę to można to zrobić od ręki w punkcie sprzedaży swojego operatora, a przyciąć to można już za 5zł w pierwszym z brzegu serwisie handlującym i naprawiającym telefony komórkowe. Robi się to takąspecjalną gilotynką do kart SIM. Kupić taką filotynke można już od 10 zł w interncie ale jak ktoś na do przycięcia jedną kartę to się po prostu nie kalkuluje. NIe trzeba się chrzanić z linijką ołówkiem i nożykiem i ryzykować uszkodzenia karty. Przy czym jeśli nuz mówimy i iPhonie to tam trzeba przyciąć do rozmiaru nano SIM a nie micro SIM. Jak zwylke autor artykułu nie wie o czym pisze.
Seba - 2014-06-01
to je się zastanawiałem czy można odciąć ten kawałek tego "mikrochipa" przechodze z orange na pley i mam już nowy telefon bez simloka jak tp pley.
Ale przejdzie mój numer dopiero za miesiąc i już bym chciał używać nowego fona.
nie chciałem ryzykować by później prze miesiąc nie być bez telefonu. Jednak widzę ze tu też poszło po tym złotku więc wygląda na to że można.
verso - 2014-01-09
Wielkie dzięki! Udało się przyciąć, korzystając z twojego poradnika i innej karty micro sim. Było dużo stresu ale wszystko działa bez żadnych problemów. Jeszcze raz dzięki :)
sylv - 2013-12-12
A ja obcięłam po swojemu bez żadnych instrukcji. Jedyne ułatwienie to takie, że miałam inną kartę micro sim i się wzorowałam na niej. Nie bójcie się, że nie będzie działać. Jeśli nie obetniecie tego złotego pola to będzie działać.
Bodzio - 2013-09-06
A jak bym przyciął kartę, bo zamierzam kupić sobie Xperie Z. A po jakimś czasie, za 2-3 lata jak bym chciał zmienić smartphone na zwykły telefon to operator zrobił by mi duplikat karty w pełnym rozmiarze?
miho - 2013-08-19
3 minuty zajęło mi przycięcie karty "na oko" ostrym nożykiem do regipsów.
julka - 2013-06-03
o właśnie złamałam 14 kart !!!!!!!!!!!!!!!!
mogłam zapłacić te 30-40 zł !!!!!!!!!!!!!!!
karta problem - 2012-12-25
Ja przyciałem karte wg szablonu, który był w internecie, karta wyglądała identycznie jak oryginalna micro-sim, lecz niestety utkneła w telefonie (Nokia Lumia 610), gdy chcę spróbować wyjąć normalnym sposobem, tzn naciskam na nią to słysze kliknięcie, lecz karta nie wychodzi.
Macie moze pomysł jak ją wyjąć bez uszkodzenia telefonu ? Ewentualnie ile by kosztowała wizyta w serwisie ?
Barti002 - 2012-12-25
"Przyłóż do siebie dwie karty" Gdybym miał Micro Sim, to po co by mi była potrzebna druga -.- :D
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem telefonu komórkowego. Ci, którzy użytkują go „intensywnie”...
Jak odzyskać skasowane smsy?
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub