Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > iPhone > Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?

Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (55 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Dla takich urządzeń jak iPad czy iPhone wymagana jest nowa karta SIM - microSIM. Możesz kupić nową kartę lub ją przyciąć u swojego operatora za około 30 zł. Może to nieduże pieniądze, jednak i tak nie warto ich wyrzucać w błoto skoro kartę można podciąć samemu w domu. Nie jest to takie trudne. Tradycyjna karta SIM ma wymiary 15 x 25mm zaś microSIM zaledwie 12 x 15mm. Są to wymiary aktywnej części normalnej karty SIM.
 2.6/5 (55 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (23)

qwasx - 2014-12-22
każdy operator powinien sprzedawać karty SIM w 3 wersjach a nie łaskawie przytnie za 30 zł . Powinno składać protesty do odpowiedniego urzędu jeśli nie udostępni to karać wysokimi karami .
bubu - 2014-09-17
gilotyna do cięcia kafelek bardzo ładnie wychodzi.
jan - 2014-09-16
Pierwsze zdanie poradnika :"Dla takich urządzeń jak iPad czy iPhone wymagana jest nowa karta SIM - microSIM". - Proponuję się podszkolić - iPad i iPhone obsługuje nanoSIM :)
on - 2014-09-16
co za laik pisał ten artykuł? są na rynku przycinarki do kart sim!!! za 5zł można taka kupić!!!
olo - 2014-09-16
stać was na telefony po 800zł wzwyż ale 20zł szkoda iść do operatora żeby wymienić
Grzegorz - 2014-09-16
Zdjęcie numer 13. Na zdjęciu widać części mebli kuchennych,gdzie znajduje się zlew.
Komentarz; A teraz otwórz dolne drzwiczki i pozbądź się kłopotu.
PS; Nie zapomnij iść do łazienki zabandażować palców.
G30 - 2014-09-16
Ja na Orange mam już zaznaczone jak wyciąć Kartę micro nawet mi się już zrobiło micro i teraz mam problem muszę ową kartę taśmą przylepiać żeby mi pasowała do komórki.
luka - 2014-09-16
Jak kogoś stać na telefon za 600 zł i więcej to stać go na 10 zł na przycięcie. Głupi artykuł.
mgsk - 2014-09-16
Kartę przycięłam za 5 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bawić się nie warto.
pllay - 2014-09-16
w play wymieniają bezpłatnie na nową karte
ślusarek - 2014-09-16
Przyłożyłem małą do dużej, zamocowałem w imadle i dalej pilnikiem potraktowałem. Na końcu wygładziłem i nie działa :(
joten52 - 2014-09-16
Te karty są tak miękkie,że dobrze naostrzonym nożem mocno przyciskając przecinasz ją. Robiłem to sam, więc wiem. To jest proste jeśli macie gniazdo z dociskiem, zawsze się poprzesuwa, żeby grało. Jednak uważajcie na precyzję, kiedy wkładacie do gniazd zatrzaskowych. Może być tak, że karta zaskoczy anie będzie miała kontaktu. Albo wcale nie chce zaskoczyć. Duże karty są wykonane niechlujnie i nierówno. Tak więc nie patrzcie zbyt bezmyślnie na ten szablon, a tnijcie symetrycznie wkoło pól aktywnych. Lepiej wyciąć większą i oszlifować na papierze ściernym (120). To łatwo idzie. Tylko te duże karty co już mają mikro naciętą, są dokładne.
Zonk - 2014-09-16
Twój poradnik może i komuś się przydał, ale...Karty z Play są z większym chipem więc pozamiatane takie wycinanie. Poza tym, kartę z Plus'a jak przycinałem to nożyczki się nie nadają do tego kompletnie. Jak ja to zrobiłem- zachowam dla siebie. Było to bardziej precyzyjne i mniej ryzykowne niż twoja metoda.
kicak - 2014-09-15
leptoptelis: wyobraź sobie że autor wie co pisze, bo karte nano sim posiadają iphony 5 i nowsze - mikro simy były montowane w iphone 4 oraz 4s. Więc, może pisząc artykuł opierał się na iphone 4 bądź 4s?. Pozdrawiam
leptoptelis - 2014-06-30
30 złotych to trzeba zapłacić za wydanie duplikatu karty SIM (czyli nowej karty) i jeśli ktoś ma imiennie zarejestrowaną kartę to można to zrobić od ręki w punkcie sprzedaży swojego operatora, a przyciąć to można już za 5zł w pierwszym z brzegu serwisie handlującym i naprawiającym telefony komórkowe. Robi się to takąspecjalną gilotynką do kart SIM. Kupić taką filotynke można już od 10 zł w interncie ale jak ktoś na do przycięcia jedną kartę to się po prostu nie kalkuluje. NIe trzeba się chrzanić z linijką ołówkiem i nożykiem i ryzykować uszkodzenia karty. Przy czym jeśli nuz mówimy i iPhonie to tam trzeba przyciąć do rozmiaru nano SIM a nie micro SIM. Jak zwylke autor artykułu nie wie o czym pisze.
Często złościmy się, że bateria w naszym telefonie nie działa tak jak powinna. Chcemy gdzieś zadzwonić i okazuje się,...
Jak przedłużyć żywotność baterii w telefonie?
Często złościmy się, że bateria w naszym telefonie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub