Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Pierwsza Komunia Święta > Fryzury Komunijne > Jak zrobić fryzurę na Komunię?

Jak zrobić fryzurę na Komunię?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (9 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Ta fryzura wygląda na skomplikowaną jednak taka nie jest. Nie dość, że jest bardzo prosta to jeszcze szybko się ją robi. Poniżej instrukcja krok po kroku:
 3.7/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

anonimowa - 2013-05-13
popieram Macieja TWE
Maciej TWE - 2013-05-07
A ja myślę, że wiara zmierza donikąd albo do nikąd... taki wianek, czy takie wianek, kogo obchodzi cała reszta - religia jest martwa i nijak się realizuje w życiu. Nauczcie dzieci wprowadzać zasady chrzeeścijaństwa w życie... to będzie nam wszystkim lepiej... jeśli na przykład... Jadzia będzie miała lepiej wykonany warkoczyk, to czy w serduszku bozi powstanie głębsza miłość?
grazyna2 - 2013-04-14
Uważam, iż fajna ta fryzurka, ale nie na komunię. Według mnie włosy powinny być rozpuszczone, naturalne i wianek na nie ze stokrotek żywych wpięty- to ma urok.
sylwia180793 - 2012-12-20
Niestety nie zrobiłabym córce takiej fryzury na Komunię.. włosy wyglądają na bardzo przylizane. Natomiast na inne okazje mogłabym poeksperymentować :)
Ceny dodatków komunijnych są często równe dodatkom ślubnym. Poniżej przedstawiam instrukcję robienia wianka komunijnego...
Jak zrobić wianek komunijny?
Ceny dodatków komunijnych są często równe dodatkom...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub