Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Pierwsza Komunia Święta > Alby i Sukienki Komunijne > Jaka sukienka na komunię?
Jaka sukienka na komunię?

Jaka sukienka na komunię?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
Dzień Pierwszej Komunii Świętej to ważne przeżycie w religijnym życiu zarówno dzieci, jak i samych rodziców. Z roku na rok przykłada się jednak coraz większą wagę nie tyle do duchowej istoty tej uroczystości, co do jej oprawy. I tu na pierwszy plan wysuwa się sukienka komunijna. Jak ją wybrać, by nasza pociecha wyglądała w niej zjawiskowo? Czytaj poniżej.
1
sukienka na komunię - propozycja 1
Pierwsza rada jest raczej oczywista – sukienka powinna być biała. Nie écru, nie kremowa, klasyczna biel to symbol czystości. Trzymaj się tej zasady.
2
sukienka na komunię - propozycja 2
Zdecyduj się na skromną sukienkę. Definicja „skromności” jest różnie interpretowana. Może wydawać ci się, że sukienka z górą w formie gorsecika, falbanami i trenem wygląda całkowicie normalnie. Pamiętaj jednak, że twoja córka to nie Panna Młoda. Nie idzie do Komunii Świętej po to, żeby się pokazać, ale żeby przyjąć do swojego serca Jezusa. Dlatego ważny jest skromny strój. Zaleca się, by sukienka komunijna miała długie rękawy. Jeśli jednak decydujesz się na sukienkę na ramiączkach, pamiętaj, żeby dokupić do niej odpowiednie bolerko. Falbanki, marszczenia są oczywiście dopuszczalne, ale nie powinno się z nimi przesadzać. Najlepsze są sukienki wykonane z miłych w dotyku materiałów (np. satyny). Koronki i tiule mogą podrażniać delikatną skórę dziecka.
3
sukienka na komunię - propozycja 3
Kolejnym aspektem jest długość sukienki. Sukienka na komunię powinna sięgać minimum za kolano. Wygląda ona bardzo ładnie i dziewczęco. Częściej jednak wybierane są sukienki do połowy łydek lub do kostek.
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak nakryć stół na przyjęcie komunijne?
Jak wybrać prezent na Pierwszą Komunię?
Ile dać pieniędzy na pierwszą komunię?
strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

topielica - 2013-04-19
W tym roku mam właśnie komunię i alba to jest to co króluje od penego czasu -uważam że to dobry pomysł - natomiast sukienkę można dziecku kupic na zmianę by mogło się przebrac .
grazyna2 - 2013-04-15
Chyba alba jest najlepsza...:-) Kłopot z głowy
Deser jest ważnym elementem każdego przyjęcia. Przygotowane przez nas smakołyki skuszą nie tylko dzieci, ale także i...
Jak dobrać deser na imprezę komunijną?
Deser jest ważnym elementem każdego przyjęcia. Przygotowane...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub