Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Pierwsza Komunia Święta > Alby i Sukienki Komunijne > Jakie buty na komunię dla dziewczynki?
Jakie buty na komunię dla dziewczynki?

Jakie buty na komunię dla dziewczynki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Pierwsza Komunia Święta to pierwsza wielka uroczystość, w której uczestniczy twoja córka. Starasz się, by ten dzień był dla niej wyjątkowym przeżyciem, dbasz o to, by w sukience komunijnej prezentowała się jak księżniczka. A co z dodatkami? Równie ważną co sukienka kwestią są buty. Muszą być nie tylko ładne, ale i wygodne. Na jakie się zdecydować? Kilka sugestii znajdziesz poniżej.
1
buty na komunię dla dziewczynki - propozycja 1
Buty komunijne dla dziewczynki powinny mieć pełne czubki. Odsłonięte palce na tak formalną okazję nie są wskazane. Bucik może być wykonany ze skóry lub pokryty satyną. Na zdjęciu obok pokazane są śliczne buciki z perłowej satyny, z haftowanym motywem na czubku. Fason klasyczny – pasek na kostkę i niewielki obcasik.
2
Jeśli twoja córka czuje się na obcasach niepewnie, doskonałym, bardzo dziewczęcym wyborem będą płaskie białe balerinki. Odświętnego charakteru dodadzą im srebrne lub perłowe dekoracje. Żeby nasza księżniczka nie zamieniła się w kościele w Kopciuszka, balerinki powinny mieć podtrzymujący je pasek.
3
Model bardzo podobny do prezentowanego poprzednio. Pasek regulowanej długości pozwoli dopasować bucik do stopy dziecka, niezależnie od jej tęgości. Te balerinki pokryte są białą tkaniną, a na ich czubku naszyto cekiny. Przy wyborze balerinek sprawdź, czy są one miękkie. Twarde buty mogą obetrzeć pięty dziecka, skutecznie uprzykrzając mu każdy krok.
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
Jak przygotować dziecko do Pierwszej Komunii Świętej?
Jakie mięsa podać na obiad komunijny?
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

chuj - 2013-04-08
glany
Przyjęcie z okazji Pierwszej Komunii to doskonała forma okazania dziecku jak ważna jest dla całej rodziny jego...
Jak zorganizować przyjęcie komunijne?
Przyjęcie z okazji Pierwszej Komunii to doskonała forma...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub