Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?
Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (223 ocen)
Oceń 
Kiedy gubisz zbędne kilogramy często zdarza się, że jako niechciana pamiątka pozostaje po nich nadmiar wyciągniętej skóry. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak tego uniknąć.
1
Racjonalna dieta. Gdy się odchudzasz musisz pamiętać, że zbyt szybka utrata wagi nie jest niestety zdrowa. Najbardziej optymalne dla twojego ciała jest tracenie około 1-1,5 w ciągu 2 tygodni. Wtedy twoja skóra ma czas na przystosowanie się do twojej nowej objętości.
2
Ćwiczenia zapewnią twojej skórze odpowiednią sprężystość. Nadmiar skóry najczęściej jest problemem na brzuchu. Aby go uniknąć przynajmniej dwa razy w tygodniu rób brzuszki najlepiej skośne.
3
Kiedy siedzisz wieczorem przed telewizorem masuj swoją skórę, tak jakbyś ją lekko podszczypywała, poprawiasz w ten sposób ukrwienie i elastyczność.
4
Stosuj często peelingi, najlepiej takie, które zawierają wyciągi z owoców. Działają pobudzająco i ujędrniająco.
5
Stosuj kremy. Nie muszą to być wcale preparaty ujędrniające, wystarczy balsam dobrze nawilżający. Odpowiednio nawodniona skóra, sama staje się bardziej sprężysta.
6
Dbaj o tkankę łączną (np. kosmetyki z naturalnym kolagenem). Twojej skórze pomogą również maseczki z błota z morza martwego, okłady z alg, kosmetyki z aloesem, z malwą sudańską lub iglicą włoską.
7
Co 3 dzień rób sobie 15 minutową kąpiel w solance. Twoja skóra będzie napięta i jędrna.
8

Jeśli twoje piersi bardzo zmalały po odchudzaniu i wiele brakuje im do jędrności wówczas oprócz kremów do biustu możesz spróbować tabletek ziołowych na jędrność piersi. Tabletki (np. Perfect Bust) stymulują wzrost piersi równocześnie je wzmacniając i ujędrniając.

Jak zwiększyć poziom dopaminy?
Jak zgubić brzuch?
Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?
Jak pozbyć się kurzajek?
 3/5 (223 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

meszekowy - 2014-08-30
Przede wszystkim nie powinno się chudnąć szybciej niż kilogram na tydzień, pozwoli to zapobiec temu nieprzyjemnego zjawisku.
anuszka - 2013-04-14
polecam masaże szczotkami, bardzo dobre efekty daje masowanie szczotką z naturalnego włosia. Pomaga również zwalczyć cellulit. Jednak wiadomo, że najlepiej odchudzać się racjonalnie i nie należy w zbyt krótkim czasie zrzucić dużej ilości kilogramów.
wiolka - 2010-07-09
Z odchudzaniem jest naprawde bardzo róznie.
Tutaj czesto diety przynajmniej w moim przypadku nie pomagaja i sama zastanawiam sie nad czymś skuteczniejszym.Wiec ze w gabinecie chiropratktyki mozna wykonac zabieg Body Jet.Moze to jest najlepsze rozwiazanie...
Mogą być jak cytrynki, jabłka lub melony. Tak naprawdę rozmiar biustu nie jest jednak istotny. Najważniejsze jest to,...
Jak zachować jędrność biustu?
Mogą być jak cytrynki, jabłka lub melony. Tak naprawdę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub