Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?
Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (223 ocen)
Oceń 
Kiedy gubisz zbędne kilogramy często zdarza się, że jako niechciana pamiątka pozostaje po nich nadmiar wyciągniętej skóry. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak tego uniknąć.
1
Racjonalna dieta. Gdy się odchudzasz musisz pamiętać, że zbyt szybka utrata wagi nie jest niestety zdrowa. Najbardziej optymalne dla twojego ciała jest tracenie około 1-1,5 w ciągu 2 tygodni. Wtedy twoja skóra ma czas na przystosowanie się do twojej nowej objętości.
2
Ćwiczenia zapewnią twojej skórze odpowiednią sprężystość. Nadmiar skóry najczęściej jest problemem na brzuchu. Aby go uniknąć przynajmniej dwa razy w tygodniu rób brzuszki najlepiej skośne.
3
Kiedy siedzisz wieczorem przed telewizorem masuj swoją skórę, tak jakbyś ją lekko podszczypywała, poprawiasz w ten sposób ukrwienie i elastyczność.
4
Stosuj często peelingi, najlepiej takie, które zawierają wyciągi z owoców. Działają pobudzająco i ujędrniająco.
5
Stosuj kremy. Nie muszą to być wcale preparaty ujędrniające, wystarczy balsam dobrze nawilżający. Odpowiednio nawodniona skóra, sama staje się bardziej sprężysta.
6
Dbaj o tkankę łączną (np. kosmetyki z naturalnym kolagenem). Twojej skórze pomogą również maseczki z błota z morza martwego, okłady z alg, kosmetyki z aloesem, z malwą sudańską lub iglicą włoską.
7
Co 3 dzień rób sobie 15 minutową kąpiel w solance. Twoja skóra będzie napięta i jędrna.
8

Jeśli twoje piersi bardzo zmalały po odchudzaniu i wiele brakuje im do jędrności wówczas oprócz kremów do biustu możesz spróbować tabletek ziołowych na jędrność piersi. Tabletki (np. Perfect Bust) stymulują wzrost piersi równocześnie je wzmacniając i ujędrniając.

Jak się opalać na brązowo?
Jak zwiększyć poziom dopaminy?
Jak utrzymać opaleniznę?
Jak pozbyć się kurzajek?
Przeczytaj teraz: Jak mieć jędrną skórę?
 3/5 (223 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anuszka - 2013-04-14
polecam masaże szczotkami, bardzo dobre efekty daje masowanie szczotką z naturalnego włosia. Pomaga również zwalczyć cellulit. Jednak wiadomo, że najlepiej odchudzać się racjonalnie i nie należy w zbyt krótkim czasie zrzucić dużej ilości kilogramów.
wiolka - 2010-07-09
Z odchudzaniem jest naprawde bardzo róznie.
Tutaj czesto diety przynajmniej w moim przypadku nie pomagaja i sama zastanawiam sie nad czymś skuteczniejszym.Wiec ze w gabinecie chiropratktyki mozna wykonac zabieg Body Jet.Moze to jest najlepsze rozwiazanie...
Nigdy nie jest za późno, aby zacząć dbać o jędrną, elastyczną skórę. Pomogą Ci w tym kremy o zaawansowanych,...
Jak ujędrnić skórę i pozbyć się zmarszczek?
Nigdy nie jest za późno, aby zacząć dbać o jędrną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub