Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Pielegnacja Psów > Jak pozbyć się pcheł u psa domowym sposobem?
Jak pozbyć się pcheł u psa domowym sposobem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (42 ocen)
Oceń 
Twój piesek ma pchły? Pomóż mu i pozbądź się ich. Pchły są bardzo uciążliwe dla twojego pupila, podgryzają go powodując, że wszystko go swędzi. Niestety pchełki są bardzo uparte i nie tak łatwo poddają się wszelkim zabiegom, które przeprowadzasz, żeby się ich pozbyć. Jest jednak coś, czego pchły nie lubią, a mianowicie ocet. Zobacz jak za pomocą tego powszechnie dostępnego naturalnego środka pozbyć się pchełek i pomóc pieskowi. Jeśli piesek nie będzie miał pchełek, nie będzie ich roznosił po domu czy mieszkaniu, a to też ważne.
ocet zwykły, woda, ocet jabłkowy, butelka ze zraszaczem, szampon dla psa.
1
czesanie psa
Sprawdź swojego pieska dokładnie czesząc go grzebieniem do wyczesywania pcheł. To dobry sposób na pozbycie się niektórych pchełek, ale przede wszystkim na sprawdzenie czy piesek w ogóle je ma.
2

Gdy już się upewnisz, że pies ma pchły, wykąp go używając szamponu przeciw pchłom. Możesz go kupić albo zrobić samodzielnie. Ten domowej roboty jest dużo lepszy, bo naturalny, bez żadnych środków chemicznych. Przepis i instruktaż znajdziesz klikając TUTAJ.

3
płukanie psa
Dokładnie spłucz pianę z pieska. Woda ściekająca z psa powinna być czysta, bez piany. Wytrzyj pieska.
4
Zmieszaj szklankę białego octu z 4 litrami wody. Wlej miksturę do buteleczki ze zraszaczem i spryskaj pieska. Nie płucz go już potem, pozwól, aby wyschnął bez płukania. Pchły nie cierpią zapachu octu. Szybko więc będą chciały zmienić miejsce przebywania, niektóre z nich zdechną. Ponadto ocet nada włosiu psa ładny połysk.
5
Gdy piesek będzie już suchy, ponownie wyczesz go grzebieniem na pchły. Usuniesz w ten sposób martwe pchły, aby nie zalegały w futrze psa.
6
Dodaj łyżeczkę octu jabłkowego do wody psa, aby dodatkowo działać na pchły od środka. Skóra psa będzie wydzielać zapach octu i żadne pchły nie będą chciały na nim mieszkać.
7
Spryskaj octem również budę czy miejsce, w którym piesek śpi, aby nie było to miejsce gnieżdżenia się pcheł.
Jak zwalczyć pchły u kota?
Jak karmić yorka?
Jak czyścić psu zęby?
Jak pozbyć się pcheł?
Przeczytaj teraz: Jak pozbyć się pcheł?
 3.7/5 (42 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

natala - 2014-07-24
polecam ten sposób pchły same uciekają i też zdychają sposób też jest tańszy i napewno nie zaszkodzi psiakowi
Nikola - 2014-01-13
Ale na pewno ocet nie zaszkodzi mojemu psu?
Amst - 2013-11-18
Dziś zobaczyłam że piesek się drapie i na pewno ma pchły więc jutro spróbuję zastosować tą poradę :)
snoopy - 2013-08-28
Czy mogę użyć tego sposobu u miesięcznego szczeniaczka ? Nie zaszkodzi mu to ?
inka - 2013-08-21
Mój pies nie lubi zapachu octu, a szampon działa na krótką metę. Najczęściej smaruję go fiprexem i to na razie wystarcza
Pchły potrafią sprawić wiele kłopotów nie tylko kotu, ale również jego właścicielowi. Mogą być odpowiedzialne za...
Jak pozbyć się pcheł u kota?
Pchły potrafią sprawić wiele kłopotów nie tylko kotu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub