Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Domowe sposoby na blizny po trądziku

Domowe sposoby na blizny po trądziku

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (9 ocen)
Oceń 
Ponoć najskuteczniejsze na blizny potrądzikowe są zabiegi medycyny kosmetycznej. Laser, mikrodermabrazja, kolagen – te metody są popularne, ale i bardzo kosztowne. Niewiele osób wie jednak, że przebarwień po trądziku można się pozbyć również domowym sposobem. Oto kilka propozycji.
1
sok z cytryny i limonki

Sok z cytryny, sok z limonki, ocet, olejek jojoba

Mieszanka soku z cytryny, soku z limetki, octu winnego i olejku jojoba może pomóc pozbyć się plam po trądziku. Żeby ją przygotować, zmieszaj ze sobą 1 łyżkę soku z cytryny, 1 łyżkę soku z limetki, ½ łyżki octu winnego i 4 łyżki olejku jojoba. Wstrząśnij całość lub dobrze wymieszaj. Następnie nałóż niewielką ilość preparatu na przebarwienia. Pozostaw do wyschnięcia (20-25 minut), a następnie spłucz zimną wodą i zmyj delikatnym żelem do mycia twarzy (najlepiej cleanserem). Niezużytą resztkę preparatu należy przechowywać w lodówce maksymalnie przez 48 godzin.

2
olejek eteryczny

Olejki eteryczne z lawendy i grejpfruta, olej awokado i mleko

Kolejnym sposobem na blizny potrądzikowe jest preparat przygotowany z olejków eterycznych lawendowego i grejpfrutowego oraz oleju awokado i mleka. Zmieszaj ze sobą ½ łyżeczki olejku lawendowego, ½ łyżeczki olejku grejpfrutowego, 4 łyżki oleju awokado i 1 łyżkę pełnego mleka. Delikatnie wmasuj niewielką ilość preparatu w skórę i pozostaw do prawie całkowitego wyschnięcia (15-20 minut). Opłucz twarz zimną, czystą wodą (np. mineralną) i umyj delikatnym żelem do twarzy. Ten zabieg możesz wykonywać codziennie, o ile nie podrażni to twojej cery. Resztki preparatu można przechowywać w lodówce maksymalnie 24 godziny.

Jak naturalnie wzmocnić naczynka?
Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?
Jak zlikwidować pryszcze w jeden dzień?
Domowe sposoby na pryszcze
strona 1 z 2następna >
 2.7/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Anna - 2014-08-22
Krem z ziół szwedzkich jest bardzo skuteczny.
<p>Przebarwienia na skórze są powodowane przez czyraki, pryszcze, trądzik, świąd, wysypki i inne problemy...
Jak usunąć przebarwienia skóry?
Przebarwienia na skórze są powodowane przez czyraki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub