Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Kwiaty > Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?
Jak zrobić tort z kwiatów na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Zrób mamie przemiłą niespodziankę na Dzień Matki. Podaruj jej kwiaty, ale nie w formie, jaką zna na co dzień. Zaaranżuj je tak, aby kształtem przypominały tort. Taka forma na pewno się sprawdzi i zachwyci. Jest to pomysł nie tylko na prezent z okazji Dnia Matki, ale i na ślub, imieniny czy fajny sposób na udekorowanie stołu. Koniecznie wypróbuj.
dość duża gąbka florystyczna, klosz na ciasto, kwiaty – żywe lub sztuczne, nożyczki, nóż, wstążka, ozdobne liście, szpilki, klej szybkoschnący – opcjonalnie.
1
Gąbkę florystyczną wytnij na kształt tortu. Jeśli nie masz tak dużej gąbki posłuż się dwiema mniejszymi, aby po złożeniu miały kształt tortu.
2
Jeśli używasz żywych kwiatów zamocz gąbkę w wodzie na około pół godziny. Jeśli używasz sztucznych kwiatów, pomiń ten krok.
3
W tym czasie przygotuj kwiaty. Skróć ich łodyżki do około 2 cm, aby można było je wbić w gąbkę. Nie potrzebujesz liści na łodyżkach, wystarczą same kwiaty.
4
Liście ozdobne, na przykład z bluszczu oddziel od łodyżek.
5
Tort z kwiatów krok 5
Gdy gąbka nasiąknie postaw ją na kloszu. Zacznij wbijać w nią kwiaty zaczynając od środka. Wbij pierwszego kwiatka na samym środku na górze i zacznij go otaczać pozostałymi kwiatkami. Możesz zrobić taki tort tylko z jednego rodzaju kwiatów, lub z kilku. Umieszczaj jeden obok drugiego, aby zakryły gąbkę. Kwiaty wbij tylko na górze gąbki tak, aby nieco wystawały na boki.
6
Po bokach wokoło wbij wybrane listki. Możesz je środkiem dodatkowo przymocować szpilkami.
7
Tort z kwiatów krok 7
Na końcu owiń tort z kwiatów wybraną wstążką i zawiąż kokardkę. Możesz użyć szybkoschnącego kleju i podkleić wstążkę, żeby się nie przemieszczała. Jeśli wbijałaś liście na szpilkach wstążkę przewiąż środkiem po szpilkach, aby je zakryć.
8
Tort z kwiatów gotowy. Uważaj tylko, aby się nie zsunął z klosza. Mama powinna być zachwycona.
Jak zrobić duży kwiat z papieru?
Jak zrobić kwiaty w wosku?
Jak zrobić kartkę z wyskakującym kwiatkiem na Dzień Matki?
Jak zrobić kwiatki z papieru na Dzień Matki?
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Marzysz o własnym SPA, a może chcesz podarować odrobinę luksusu komuś bliskiemu? Mydło różano-waniliowe doskonale...
Jak zrobić mydło różano-waniliowe?
Marzysz o własnym SPA, a może chcesz podarować odrobinę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub