Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Endokrynologiczne > Domowe sposoby na pocenie się pod pachami

Domowe sposoby na pocenie się pod pachami

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (20 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Człowiek musi się pocić, żeby usunąć z organizmu toksyny. Jednak nadmierna potliwość nie jest już zjawiskiem normalnym, a dla cierpiących na nią osób stanowi nie lada problem. Nadpotliwość pach może wynikać z wielu czynników: stresu, nieodpowiedniej diety, leków lub wrodzonej nadreaktywności gruczołów potowych. Dostępne w drogeriach antyperspiranty ograniczają pocenie się pod pachami jedynie w pewnym stopniu, a czasem tylko maskują nieprzyjemny zapach. Żaden z nich nie leczy przyczyny, ani całkowicie nie usuwa objawów nadpotliwości. Opisane poniżej domowe sposoby na nadmierne pocenie pomagają oczyścić organizm z toksyn, zapobiegając nadpotliwości. Część z nich pozwala wchłonąć pot, zanim dojdzie do rozwoju powodujących nieprzyjemny zapach bakterii.
 3.6/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

JoJo - 2014-07-08
Zimn.edku: spocić można się również z nerwów przy minus 20 stopniach. Regulacja temperatury a nadpotliwość to dwie różne historie. Najważniejsze, ze zdajesz sobie sprawę jak niewiele jeszcze wiesz.
interion - 2014-07-08
zimn edek - 2014-07-08
A ja głupi zawsze myślałem, że pocenie służy do regulacji temperatury organizmu.
Takie rady, by ograniczyć pocenie w upały to prosta droga do przegrzania i udaru.
Ale co ja wiem....?
Interedaktorzy są specjalistami w każdej dziedzinie.
ewi - 2014-07-08
kurcze, super - wystarczy mieć w domu drzewo sandałowe i po problemie. Głupie te rady i "domowe" sposoby. Nie lepiej pić 2-3 szklanki naparu z szałwii i się myć?
Co zrobić, by się nie pocić?
Lato to dla osób cierpiących na nadmierną potliwość...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub