Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Dania rybne > Jak przygotować rybę z grilla?

Jak przygotować rybę z grilla?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
Jest cale mnóstwo potraw, które można przygotować na grilla, jednak mało, kto wie jak świetnie smakują grillowane ryby. Poniżej znajdziesz przepis jak przygotować ryby do grillowania.
Ryba, Cebula, Sól, Wegeta, Folia aluminiowa
1
Oprawioną rybę kroimy w dzwonka o szerokości 7-10 centymetrów.
2
Dzwonka z wierzchu i w środku posypujemy delikatnie solą na około 2-3 godziny przed planowanym grillowaniem. W tym czasie ryba zmięknie i łatwiej będzie ja usmażyć na grillu.
3
Rybę płuczemy z soli i posypujemy Wegetą, zależnie od naszego smaku.
4
Cebule kroimy w plastry o grubości około 5 milimetrów, wkładamy ja do wnętrza dzwonki i obkładamy z wierzchu ryby. Na wierz dajemy 2 łyżeczki masła.
5
Przygotowaną rybę szczelnie zawijamy w folię aluminiową i układamy na grillu na około 20 minut z jednej strony i 15 minut z drugiej strony.
Jak panierować rybę?
Jak przyprawić rybę?
Jak zrobić rybę w cieście?
Jak grillować ziemniaki?
Wskazówki
  • Najlepsze ryby do grillowania to leszcz, płoć i certa
  • Karp jest rybą nieco grubszą, więc czas grillowania należy wydłużyć około 7 minut na każdą stronę.
  • Do środka dzwonki można włożyć także plaster boczku, ryba nabierze ciekawego smaku.
 3.3/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ryba z grilla ma delikatny smak i najlepiej smakuje ze świeżym pieczywem posmarowanym masłem czosnkowym oraz z ostrym...
Jak zrobić rybę z grilla?
Ryba z grilla ma delikatny smak i najlepiej smakuje ze świeżym pieczywem posmarowanym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub