Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony Komórkowe, Smartphony, Tablety i Akcesoria > Bluetooth > Jak podłączyć bluetooth?

Jak podłączyć bluetooth?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam prostą instrukcję jak podłączyć zestaw słuchawkowy bluetooth do telefonu. Jeśli nie masz jeszcze takiego zestawu pora zastanowić się nad jego zakupem, szczególnie gdy często rozmawiasz przez telefon. Zestaw słuchawkowy bluetooth świetnie sprawdza się w samochodzie, na siłowni, rowerze, podczas biegania czy w trakcie robienia zakupów.
1
Włącz zestaw słuchawkowy.
2
W telefonie włącz funkcję Bluetooth tak - twój telefon musi być widoczny dla innych urządzeń Bluetooth.
3
Naciśnij przycisk zasilania zestawu słuchawkowego Bluetooth i trzymaj tak długo aż ikonka powiązania urządzeń zacznie migać.
4
Obserwuj wyświetlacz telefonu. Jak wyświetli się zapytanie czy dodać zestaw słuchawkowy do tego telefonu wciśnij "tak".
Jeśli pytanie się nie pojawi wówczas w telefonie wciśnij przycisk "wyszukaj nowe urządzenia". Po ich wyszukaniu wybierz z wyświetlonej listy pozycję gdzie znajduje się zestaw słuchawkowy.
5
Hasło/kod zestawu słuchawkowego to zazwyczaj 0000 lub 1234. Hasło to z pewnością znajdziesz w instrukcji swojego zestawu słuchawkowego.
6
Urządzenia zostały powiązane ze sobą. Od tego momentu każde połączenie zostanie powiązane z zestawem słuchawkowym. Jeśli chcesz normalnie odbierać telefon wyłącz zestaw słuchawkowy.
Czym się kierować przy zakupie telefonu komórkowego?
Jak odzyskać skasowane smsy?
Jak przyciąć kartę SIM do microSIM?
Jak usunąć numer z usługi Bezlik do 5-ciu?
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Usługa „Bezlik do 5-ciu w Plusie” umożliwia użytkownikowi wybranie 1-5 numerów, z którymi może on rozmawiać za darmo,...
Usługa „Bezlik do 5-ciu w Plusie” umożliwia użytkownikowi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub