Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Mężczyzny > Jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu?

Jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (34 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Jeśli czujesz się jak ludzik Michellin, zwłaszcza gdy zbliża się miesiączka, jesteś jedną z wielu kobiet, które zmagają się z problemem zatrzymania wody w organizmie. Jest to część syndromu napięcia przedmiesiączkowego (PMS) związana ze zmianami w gospodarce hormonalnej tuż przed wystąpieniem krwawienia. Istnieją jednak sytuacje, gdy zatrzymanie wody w organizmie dotyka zarówno kobiet, jak i mężczyzn i jest ono skutkiem problemów z nerkami (zarówno poważnych chorób nerek, jak i picia niewystarczającej dla prawidłowego metabolizmu ilości wody). Z nadmiernym gromadzeniem wody związana jest również nieprawidłowa praca serca, wątroby i tarczycy. Powód może być też prozaiczny – spożywanie zbyt dużej ilości solonych potraw zamienia twój organizm w wielki zbiornik na wodę. Poniżej znajdziesz kilka domowych sposobów na usunięcie nadmiaru wody z organizmu. Nie mogą one jednak stanowić alternatywy dla profesjonalnej pomocy lekarskiej. Jeśli podejrzewasz, że twoje problemy mogą być związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem narządów wewnętrznych (w szczególności nerek), niezwłocznie udaj się do lekarza.
 3.5/5 (34 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

MG - 2013-07-08
Marta: Czy to cały Twój codzienny posiłek? Wszystkie te produkty, co wymieniłaś? Poza tym podział posiłków jedynie na śniadanie, obiad i kolację? Błąd, błąd, jeszcze raz błąd. Jeśli tak to źle się odżywiasz - dostarczasz sobie zbyt małej ilości energii i składników odżywczych. W takim wypadku organizm nastawia się na "oszczędzanie energii" i zwalnia Twój metabolizm. Dlatego nie dziw się, że masz "tragiczną przemianę materii".
Marta - 2013-06-03
STELLA176 - 2013-04-25
. . . (~") . . . Ja proponuje zażyć 1/2 tabletki Furosemid i uczucie rewelacyjne.
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Ja przed miesiączką jestem bardzo spuchnięta i nic na to nie mogę poradzić... :( Muszę tez uważać, co jem, bo wiele rzeczy powoduje, że czuję się jeszcze bardziej powiększona.
Leczenie raka prostaty ultradźwiękami - jakie ma zalety?
Rak prostaty jest drugim po nowotworze płuc najczęstszym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub