Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Najlepsze fryzury na upały
Najlepsze fryzury na upały

Najlepsze fryzury na upały

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Razem z wiosną nadeszła fala upałów i jak to bywa razem z nimi nowe pomysły na fryzury! Jeśli masz krótkie włosy to pewnie nie masz problemu, jednak co zrobić z włosami długimi i półdługimi? Poniżej przedstawiam fryzury w których będziesz się świetnie czuła jak i wyglądała.
1
Połowa spięta, połowa puszczona luźno

Połowa spięta, połowa puszczona luźno

Jeśli masz grube i gęste włosy i najlepiej wyglądasz w rozpuszczonych to najlepszą fryzurą dla ciebie na upały będzie połowa włosów spięta a połowa puszczona. Dzięki mniejszej ilości włosów opadających na ramiona będzie ci znacznie chłodniej. Ta fryzura jest najlepsza dla włosów długich.

2
Kłos

Kłos

Kolejna fryzura dla włosów długich – idealna na upały. Kłosy są bardzo modne a co najważniejsze – proste do zrobienia. Kłosa możesz zrobić z tyłu głowy, z boku lub z włosów związanych w koński ogon. Przeczytaj instrukcję: Jak zrobić kłosa?

3
Kucyk na bok

Kucyk na bok

Taki kucyk jest najlepszy dla włosów długich i półdługich. Dzięki przeplataniu ich z tyłu głowy włosy nie wypadają z gumki ani nie opadają na kark dzięki czemu jest nam chłodno i przewiewnie. A fryzura sama w sobie wygląda świetnie! Zobacz: Jak zrobić kucyka na bok?

4
Kok

Kok

Tego koka robi się bardzo prosto i nie będziesz potrzebowała żadnej pomocy. Wystarczy gumka i duża ilość wsuwek. Pamiętaj, że w tym roku najmodniejsze są koczki robione bardzo wysoko. Oczywiście możesz sobie zrobić również na karku jednak podczas upałów jest to niepraktyczne. Zobacz: Jak zrobić koka?

5
Warkocze po bokach

Dwa warkocze po bokach

Coraz częściej widzimy różne gwiazdy uczesane w dwa warkocze po bokach. Wygląda to uroczo i dziewczęco a jest takie proste! Fryzura idealna na ciepłe i gorące dni.

6
Kucyk

Kucyk

Nie ma chyba nic prostszego niż zwykły kucyk. Jednak czy musi być on nudny? Istnieje mnóstwo fajnych pomysłów na kucyka - kucyk opleciony włosami, z elementem francuza robionego od dołu, z warkoczykami, natapirowany czy z ozdobną wstążką. Jest w czym wybierać! Jeśli nie masz pomysłów zobacz: Jak zrobić kucyka na kilka sposobów?

Jak zrobić warkocz duński?
Jak zrobić eleganckiego kucyka?
Jak zrobić kok z kucyka?
Jak zrobić kok francuski?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

Julka - 2012-05-23
Fryzury świetne, na pewno którąś z nich wypróbuję:) dzięki za świetne pomysły:)
Długie włosy ...symbol kobiecości. Wiele z nas powtarza : zapuszczam włosy. A następnie przychodzi lato, upał, słońce i...
Jak radzić sobie z długimi włosami podczas upałów?
Długie włosy ...symbol kobiecości. Wiele z nas powtarza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub