Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Rozwój Osobisty > Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?
Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
Każdy z nas potrzebuje od czasu do czasu odrobinę wzmocnić poczucie własnej wartości. Jeśli jednak już od dłuższego czasu czujesz się marnie a troje poczucie własnej wartości jest mocno zachwiane to z pewnością potrzebujesz silnej terapii wstrząsowej. O ile zakupy i nowe ubrania mogą zdziałać cuda to możliwe, że nie masz pieniędzy lub nie masz ochoty ich wydawać. Co wówczas? Poniżej 9 wspaniałych sposobów na zwiększenie poczucia własnej wartości:
1

Pozbądź się pseudo przyjaciół

Pseudo przyjaciele to osoby z twojego grona znajomych, które udają twoich przyjaciół jednak gdy tylko mogą to mieszają cię z błotem. Wszystko negują, nic co dotyczy twojej osoby im się nie podoba, zawsze znajdują w tobie wady. Takie osoby naprawdę potrafią zaniżyć nasze własne poczucie wartości. Kiedy tylko przestaniesz się z nimi spotykać twoje ego gwałtownie pójdzie w górę. Kto potrzebuje hejtersów skoro mamy pod ręką prawdziwych przyjaciół?

2

Zrób coś dla innych – za darmo!

Wolontariat jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie poczucia własnej wartości ponieważ podczas pomagania innym pomagasz również samemu sobie. Wpisz w wyszukiwarkę Google „wolontariat” + nazwę swojej miejscowości a lista poszukiwanych wolontariuszy będzie bardzo długa. Możesz zgłosić się do hospicjum i przynosić radość chorym dzieciom, pomagać w prowadzeniu hipoterapii, wychodzić z niepełnosprawnymi nastolatkami "do miasta", szukać sponsorów dla różnych organizacji charytatywnych itp. Znajdź organizację którą wspierasz całym duchem i zaangażuj się w jej działania a twoje poczucie własnej wartości wystrzeli w górę jak z procy.

Co mówi o tobie twój nos?
Jak stać się lepszym człowiekiem w 7 dni?
Jak być piękniejszą?
Jak być lepszym człowiekiem?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak czuć się atrakcyjną?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub