Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Inne zabiegi > Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp

Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (26 ocen)
Oceń 
 1 z 20 
Wstydzisz się zdejmować buty u znajomych bojąc się, że gdy to zrobisz, znokautujesz całe pomieszczenie? Nieprzyjemny zapach stóp to kłopotliwy problem, który skutecznie ogranicza życie towarzyskie i naraża nas na złowrogie spojrzenia znajomych. Brzydki zapach stóp przypisywany jest bakterii, która rozwija się w ciepłym, wilgotnym środowisku, jakim są spocone stopy, wilgotne skarpetki, czy przepocone buty. Jeśli zmagasz się z tym problemem, nie załamuj się. Istnieją skuteczne domowe sposoby, które pozwolą ci utrzymać stopy w suchości i na zawsze pozbyć się nieprzyjemnego zapachu.
 3.6/5 (26 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

czyścioch - 2014-08-12
Trzeba nogi codziennie wyszorować z użyciem mydła i wody.Bez tego ani rusz.Skarpety trzeba zmieniać regularnie.Samo moczenie w wodzie nic nie da.
kaja - 2014-08-12
Najlepszy jest kwas borowy, dostępny w aptece. Wystarczy odrobię wsypać do buta i po kłopocie :-)
stefan - 2014-08-11
Na więcej podstron nie dało się podzielić?
efi5 - 2013-04-15
To prawda, że brzydki zapach stóp potrafi uczynić życie smutnym..Znam takie osoby i już samo powiedzenie lub podpowiedzenie im o tym jest mocno krępujące.Jednak jestem za tym żeby mimo wszystko poruszac ten temat, bo ma istotne znaczenie w naszym zyciu.Dziękuję za wszystkie porady, bo warto je było przeczytać i delikatnie podpowiem osobom zainteresowanym w moim otoczeniu.
haha1235 - 2012-11-22
Przede wszystkim to higiena... higiena i jeszcze raz higiena, bo bez tego ani rusz. Po drugie świeże skarpetki co dziennie!!!! nawet 2-3 razy dziennie, w zależności od potrzeby. Moczenmie nóg itd.
Ale faktycznie, to czasem nie wystarcza i trzeba sięgnąć po inne środki. Dobrym rozwiązaniem są wkładki8 zapachowe do butów lub saszetki, takie jak np. te:
http://allegro.pl/saszetki-zapachowe-pachnace-do-butow-szafy-2-szt-i2791403725.html
to znalazłam przed chwilą, ale jest wiele takich aukcji czy sklepów, bez trudu można znaleźć podobne! polecam!
janusz - 2012-11-20
Dziękuje, porady okazały się przydatne :)
Myślisz,  że po ciężkim dniu pracy odpoczynek należy się wyłącznie twojemu umysłowi i mięśniom? Włączasz telewizor,...
Jak robić zdrowotne kąpiele stóp?
Myślisz, że po ciężkim dniu pracy odpoczynek należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub