Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozciągnąć nowe buty?
Jak rozciągnąć nowe buty?

Jak rozciągnąć nowe buty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Masz ten problem, że często gdy chcesz kupić buty, okazuje się, że są lekko przyciasne w palcach? Prawidła nie pomagają, a ty wciąż szukasz skutecznego sposobu na rozbicie nowych butów. To już koniec twoich poszukiwań. Buty rozciągniesz za pomocą zwykłej suszarki i skarpet. Jak to możliwe? Przeczytaj i sprawdź sama.
buty do rozciągnięcia, skarpetki, suszarka do włosów.
1
Załóż skarpetki na stopy.
2
Następnie załóż buty, które chcesz rozciągnąć.
3
Włącz suszarkę i skieruj ciepły strumień powietrza bezpośrednio na czubki butów, które chcesz rozciągnąć. W tym czasie poruszaj palcami wewnątrz buta chcąc zrobić dla palców tyle miejsca ile się da.
4
Czynność opisana wyżej powinna trwać nie dłużej niż minutę, aby nie zniszczyć kleju w butach.
5
Po wyłączeniu suszarki nie ściągaj butów z nóg. Chodź w nich do czasu, aż całkowicie wystygną.
6
Po tym czasie zdejmij skarpetki i załóż buty na gołą stopę lub na stopę w rajstopie.
7
Czy buty już są dobre? Powinny być dobre. Ale jeśli jeszcze nie do końca, to powtórz cały proces.
Jak rozbić nowe buty?
Jak chodzić w szpilkach?
Jak wysuszyć buty?
Jak skurczyć buty?
Przeczytaj teraz: Jak rozbić nowe buty?
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

karolwrobel83 - 2014-08-13
probowalem tak nic nie daje...
Wyobraź sobie taką sytuację: Jest 23 wrzesień 2014 roku. Pierwszy dzień astronomicznej jesieni. Lato się skończyło a...
Zwariowana moda męska 2014
Wyobraź sobie taką sytuację: Jest 23 wrzesień 2014 roku. Pierwszy dzień astronomicznej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub