Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozciągnąć nowe buty?
Jak rozciągnąć nowe buty?

Jak rozciągnąć nowe buty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Masz ten problem, że często gdy chcesz kupić buty, okazuje się, że są lekko przyciasne w palcach? Prawidła nie pomagają, a ty wciąż szukasz skutecznego sposobu na rozbicie nowych butów. To już koniec twoich poszukiwań. Buty rozciągniesz za pomocą zwykłej suszarki i skarpet. Jak to możliwe? Przeczytaj i sprawdź sama.
buty do rozciągnięcia, skarpetki, suszarka do włosów.
1
Załóż skarpetki na stopy.
2
Następnie załóż buty, które chcesz rozciągnąć.
3
Włącz suszarkę i skieruj ciepły strumień powietrza bezpośrednio na czubki butów, które chcesz rozciągnąć. W tym czasie poruszaj palcami wewnątrz buta chcąc zrobić dla palców tyle miejsca ile się da.
4
Czynność opisana wyżej powinna trwać nie dłużej niż minutę, aby nie zniszczyć kleju w butach.
5
Po wyłączeniu suszarki nie ściągaj butów z nóg. Chodź w nich do czasu, aż całkowicie wystygną.
6
Po tym czasie zdejmij skarpetki i załóż buty na gołą stopę lub na stopę w rajstopie.
7
Czy buty już są dobre? Powinny być dobre. Ale jeśli jeszcze nie do końca, to powtórz cały proces.
Jak rozpoznać podróbki Converse?
Jak dobierać kolory ubrań?
Jak skurczyć buty?
Jak wysuszyć buty?
Przeczytaj teraz: Jak rozbić nowe buty?
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

karolwrobel83 - 2014-08-13
probowalem tak nic nie daje...
Wyobraź sobie taką sytuację: Jest 23 wrzesień 2014 roku. Pierwszy dzień astronomicznej jesieni. Lato się skończyło a...
Zwariowana moda męska 2014
Wyobraź sobie taką sytuację: Jest 23 wrzesień 2014 roku. Pierwszy dzień astronomicznej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub