Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Ginekologiczne > Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?
Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Większość osób cierpi na przewlekłe zapalenie dróg moczowych. Jak już raz złapiemy zapalenie np. pęcherza to później ciągnie się ono za nami już do końca życia. Stany ostre z objawami występują przynajmniej raz w roku a po wyleczeniu przechodzą w przewlekłe stany bezobjawowe. Większość osób nawet nie wie o tym, że stan zapalny ciągle tam jest i że może przenieść się w każdej chwili na nerki i po cichu je zniszczyć zanim się w ogóle zorientujemy co się dzieje. Przewlekłe stany zapalenia dróg moczowych można wyleczyć stosując roczną kurację naparem ziołowym (przepisu Józefa Słoneckiego).
3 łyżki stołowe kwiatu wrzosu, 1 łyżka ziela mącznicy lekarskiej, 1 łyżka liści melisy, 1 łyżka ziela fiołka trójbarwnego, 1 łyżka kwiatu jasnoty białej (tylko kobiety), 1 łyżka znamienia kukurydzy (tylko mężczyźni)
1
W przypadku dzieci do 20 kg stosuj 1/4 ilości powyższych składników, dzieci do 40 kg ½ zaś osoby do 60 kg 3/4 dawki dla dorosłych.
2
Napar przygotuj wieczorem. Przygotowane liście włóż do termosu i zalej litrem wrzącej wody.
3
Następnego dnia wypij napar rano, w południe i wieczorem. Pij go pomiędzy posiłkami, najwcześniej na pół godziny przed posiłkiem i 40 minut po nim.
4
Napar pij przez 6 tygodni a następnie zrób 3 tygodnie przerwy, później znów 6 tygodni picia i 3 tygodnie przerwy - i tak przez cały rok, nawet wówczas gdy nie będą występować objawy zapalenia dróg moczowych.
Domowe sposoby na infekcje intymne
Jak leczyć zapalenie pęcherza moczowego?
Jak leczyć zapalenie pęcherza?
Torbiel jajnika – objawy, przyczyny powstawania, leczenie
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grzyyywa - 2012-08-21
Jak się rozwija zapalenie pęcherza, to ja polecam zastosować wtedy nasiadówki z rumianku i pokrzywy, a do tego łykać kapsułki prouro - mi po tym zawsze objawy ustępują. warto też pić dużo płynów, żeby przepłukać pęcherz.
Zwłaszcza kobiety dobrze znają ból zapalenia pęcherza. Jest to bardzo nieprzyjemne schorzenie, a nasilone potrafi...
Jak zadbać o swój pęcherz moczowy?
Zwłaszcza kobiety dobrze znają ból zapalenia pęcherza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub