Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Ginekologiczne > Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?
Jak naturalnie leczyć przewlekłe zapalenie dróg moczowych?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Większość osób cierpi na przewlekłe zapalenie dróg moczowych. Jak już raz złapiemy zapalenie np. pęcherza to później ciągnie się ono za nami już do końca życia. Stany ostre z objawami występują przynajmniej raz w roku a po wyleczeniu przechodzą w przewlekłe stany bezobjawowe. Większość osób nawet nie wie o tym, że stan zapalny ciągle tam jest i że może przenieść się w każdej chwili na nerki i po cichu je zniszczyć zanim się w ogóle zorientujemy co się dzieje. Przewlekłe stany zapalenia dróg moczowych można wyleczyć stosując roczną kurację naparem ziołowym (przepisu Józefa Słoneckiego).
3 łyżki stołowe kwiatu wrzosu, 1 łyżka ziela mącznicy lekarskiej, 1 łyżka liści melisy, 1 łyżka ziela fiołka trójbarwnego, 1 łyżka kwiatu jasnoty białej (tylko kobiety), 1 łyżka znamienia kukurydzy (tylko mężczyźni)
1
W przypadku dzieci do 20 kg stosuj 1/4 ilości powyższych składników, dzieci do 40 kg ½ zaś osoby do 60 kg 3/4 dawki dla dorosłych.
2
Napar przygotuj wieczorem. Przygotowane liście włóż do termosu i zalej litrem wrzącej wody.
3
Następnego dnia wypij napar rano, w południe i wieczorem. Pij go pomiędzy posiłkami, najwcześniej na pół godziny przed posiłkiem i 40 minut po nim.
4
Napar pij przez 6 tygodni a następnie zrób 3 tygodnie przerwy, później znów 6 tygodni picia i 3 tygodnie przerwy - i tak przez cały rok, nawet wówczas gdy nie będą występować objawy zapalenia dróg moczowych.
Jak leczyć infekcje dróg moczowych?
Domowe sposoby na infekcje intymne
Jak leczyć zapalenie pęcherza moczowego?
Domowe sposoby na zapalenie pęcherza
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grzyyywa - 2012-08-21
Jak się rozwija zapalenie pęcherza, to ja polecam zastosować wtedy nasiadówki z rumianku i pokrzywy, a do tego łykać kapsułki prouro - mi po tym zawsze objawy ustępują. warto też pić dużo płynów, żeby przepłukać pęcherz.
Infekcje dróg moczowych są bardzo przykrą dolegliwością i często, jak na złość przytrafiają się podczas weekendów czy...
Jak leczyć infekcje dróg moczowych?
Infekcje dróg moczowych są bardzo przykrą dolegliwością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub