Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?
Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?

Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (19 ocen)
Oceń 
Jest to ostatnio bardzo modna fryzura, która swoją popularność zawdzięcza blogom modowym. Wygląda bardzo ciekawie i mimo iż na pierwszy rzut oka jest skomplikowana to w rzeczywistości jest prosta do zrobienia. Aby jednak zrobić kok z warkoczem od dołu musisz umieć robić zwykłego warkocza francuskiego. Kok z warkoczem od dołu to mianowicie nic innego jak zwykły warkocz francuski zaplatany od tyłu głowy ku czubkowi. Na czubku go wiążemy i z luźnych włosów robimy koka. Proste, prawda?
1
(!) Włosy do tej fryzury powinny być myte poprzedniego dnia lub 2 dni wcześniej. Włosy świeżo umyte się nie trzymają, rozsypują i nie są aż tak podatne na układanie.
2
kok z warkoczem od dołu 1
Schyl głowę w dół i zaczesz włosy do przodu. Pasmo włosów przy karku podziel na 3 równe części.
3

Zacznij zaplatać warkocza. Przepleć go na początku tak jak robi się zwykłego warkocza. Po każdym kolejnym przepleceniu dobieraj z boku głowy kolejne pasmo, dodaj je do pasma środkowego i przepleć. Wybierz pasmo z drugiej strony głowy, dodaj do pasma środkowego i przepleć. Jeśli nie umiesz robić warkocza francuskiego to nauczysz się go w prosty sposób z tej instrukcji: Jak zrobić warkocz francuski?

4
kok z warkoczem od dołu 2
Jak już dojdziesz z warkoczem do tej wysokości na której chcesz mieć koka to przestań zaplatać i zwiąż go mocno przy skórze gumką. Rozczesz włosy z kucyka.
5
kok z warkoczem od dołu 3
Jeśli chcesz zrobić dużego koka (wyglądającego tak, jakbyś miała mnóstwo włosów na głowie) weź jakąś starą skarpetkę, odetnij jej koniec w miejscu gdzie są palce, zwiń ją na kształt obwarzanka i zwiąż nią włosy tak jak gumką.
6
kok z warkoczem od dołu 4
Następnie rozłóż włosy dookoła skarpetki, tak, aby włosy ją całkowicie zasłaniały.
7
kok z warkoczem od dołu 5
Następnie zacznij zaginać końcówki włosów pod spód koka (zawijaj je dookoła i wciskaj końcówki pod spód). Zawinięte pod spód końcówki przymocuj cienką gumką do włosów lub wsuwkami.
8
kok z warkoczem od dołu 6
Całość spryskaj lakierem do włosów. Gotowe!
Jak zrobić dwa warkocze francuskie z wplecioną wstążką?
Jak zrobić fryzurę na wesele? Krok po kroku.
Jak zrobić kok z warkoczem?
Jak zrobić koka na skarpecie?
 4.2/5 (19 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Ola - 2013-03-11
Szału niema , takie troszkę skrzywione te warkocze:-(
jools, - 2012-12-13
ślicznie to wygląda, :D
Oto fryzurka, która zajmie ci niecałe 10 minut. Nada się więc na zrobienie czegoś fajnego w dosłownie ostatniej chwili....
Jak zrobić koka oplecionego warkoczem?
Oto fryzurka, która zajmie ci niecałe 10 minut. Nada...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub