Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Niej > Jaki wybrać prezent dla żony?

Jaki wybrać prezent dla żony?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (12 ocen)
Oceń 
Twoja żona ma niedługo urodziny a Ty zapewne nie masz jeszcze ani prezentu dla niej, ani nawet pomysłu na prezent. Nie masz zielonego pojęcia co Ona chciałaby otrzymać. Poniżej przedstawiamy porady co zrobić w takiej sytuacji.
pieniądze, czas, dobrą pamięć.
1
Spędź jak najwięcej czasu na rozmowie ze swoją żoną. Słuchaj uważnie o czym mówi i czym się aktualnie interesuje. Staraj się zaangażować w rozmowę i zadawaj pytania, jednak takie, które nie będą zbyt oczywiste. Prezent ma być niespodzianką. Taki właśnie najbardziej cieszy. Zatem nie pytaj wprost: “Co chciałabyś kochanie dostać na urodziny?”. Wysil się i rozmawiaj tak długo, aż wpadniesz na jakiś trop.
2
Kup sobie kalendarz lub osobisty organizer. Zaznacz w nim jej urodziny oraz inne ważne okazje jak np. wasze rocznice. Najlepiej zaznacz sobie to wszystko na tydzień przed datą, abyś miał czas na zakupy. Ważne daty zanotuj również w swoim telefonie (ustawiając alarm tydzień wcześniej). Jeśli nie chcesz kłótni, płaczu oraz rozczarowania nie wolno zapomnieć Ci ani o jednej ważnej (dla Twojej żony) dacie.
3
Sprawa wyboru prezentu jest bardzo prosta pod warunkiem, że Twoja żona uprawia jakiś sport, lub planuje go uprawiać. Np. jeśli od nowego sezonu Twoja żona zamierza zapisać się z przyjaciółką na tenisa, kup jej do tego przeznaczony sprzęt, rakietę itp. Jeśli od lat jeździ na koniu, zabierz ją na kilkudniowy rajd konny po bieszczadzkich drogach i bezdrożach.
Jak zarządzać finansami w małżeństwie?
Jak wybrać prezent pod choinkę dla kobiety?
Sadzenie sałaty
Jaka książka jest dobra na prezent dla dziewczyny?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

fancy - 2010-12-10
Mnie marzy się dostać na prezent jakiś masaż w spa albo coś co pozwoliło by mi się odprężyć np masażer. Każda kobieta lubi dostać coś co powoli jej stać się piękniejszą i przy okazji wzbudzi pozytywne emocje:)
dave - 2009-12-16
a ja swojej rozwód, też była zaskoczona
mania - 2009-12-14
Ja swojej żonce kupiłem strój pokojówki (Dyskrecja_pl). Dlaczego? Ponieważ kiedyś w żartach powiedziała coś o przebierankach, a ja potraktowałem to poważnie. Była zaskoczona ale i zadowolona.
Lady - 2009-02-13
sam mogłeś zrobić jej masaż. byłoby tak romantycznie :)
marc28 - 2009-02-13
Ja zafundowałem żonie na walentynki masaż erotyczny TAO niech się cieszy :))
Dokonanie odpowiedniego wyboru, jeśli chodzi o prezent dla kobiety jest ważne chyba dla każdego mężczyzny. Każda...
Dokonanie odpowiedniego wyboru, jeśli chodzi o prezent...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub