Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Domowy sposób na szorstkie pięty.

Domowy sposób na szorstkie pięty.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Czy masz suche, popękane i szorstkie piety? Jeśli tak, to na pewno chowasz je przed światem i cierpisz za każdym razem, gdy na nie patrzysz. Jednak nie musi tak być, możesz sobie pomóc i na nowo pokochać swoje stopy i sandałki w lecie. Pozbądź się szorstkich pięt. Sposób jest prosty i dostępny dla każdego. Warto spróbować.
ciepła woda, sól gorzka, twarda szczoteczka do zębów, miska do moczenia stóp, papierowy pilniczek.
1
Wypełnij miskę do moczenia stóp ciepłą wodą, nie za letnią i nie za gorącą.
2
Do wody dodaj szklankę gorzkiej soli i pozostaw lub zamieszaj, aby sól się rozpuściła.
3
Do tak przygotowanej wody włóż stopy i mocz je przez 30 minut.
4
Po tym czasie potraktuj pięty szczoteczką do zębów. Nie szoruj za długo i za mocno, po tak długim moczeniu stóp skóra będzie na tyle miękka, że z łatwością pozbędziesz się zrogowaciałego naskórka.
5
Opłucz stopy i wytrzyj do sucha. Zetrzyj stopy papierowym pilniczkiem. Staraj się trzeć stopy do momentu, aż usuniesz cały naskórek.
6
Ponownie opłucz stopy i wysusz je do sucha.
7
Na suche stopy nałóż zawartość kapsułki z witaminą E i wcieraj ją w zainfekowane pięty. PAMIĘTAJ: używaj kapsułki, nie kremu z witaminą E.
8
Nałóż skarpetki i połóż się spać.
9
Powtarzaj cały proces przez około pięć dni pod rząd. Potem raz w tygodniu, dla utrzymania efektu.
Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp
Jak wyleczyć popękane pięty?
Jak mieć miękkie pięty?
Jak zrobić pedicure w domu?
Przeczytaj teraz: Jak mieć miękkie pięty?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

sisqa - 2012-11-16

A nie lepiej użyć tłustego kremu, np. masła kokosowego, ale naturalnego? Bo chyba tu o sam tłusty preparat chodzi.

goska87s - 2012-11-15
polecam jeszcze babciną metodę na suche i pękające pięty: do uprzednio wymoczonych i wyszorowanych stóp przykładamy skórkę od słoniny i obwiązujemy całość bandażem lub zakładamy skarpetki. Polecam zdecydowanie bardziej wersję z bandażem, skarpetki nie trzymają skórki za dobrze. Jest to dosyć stara metoda, nie każdemu może odpowiadać, ale zdecydowanie nie można odmówić jej skuteczności.
Popękane pięty to problem, który jest aktualny przez cały rok, ale daje o sobie znać w szczególności w lecie. Pięty...
Domowy sposób na popękane pięty
Popękane pięty to problem, który jest aktualny przez...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub