Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Domowy sposób na szorstkie pięty.
Domowy sposób na szorstkie pięty.

Domowy sposób na szorstkie pięty.

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Czy masz suche, popękane i szorstkie piety? Jeśli tak, to na pewno chowasz je przed światem i cierpisz za każdym razem, gdy na nie patrzysz. Jednak nie musi tak być, możesz sobie pomóc i na nowo pokochać swoje stopy i sandałki w lecie. Pozbądź się szorstkich pięt. Sposób jest prosty i dostępny dla każdego. Warto spróbować.
ciepła woda, sól gorzka, twarda szczoteczka do zębów, miska do moczenia stóp, papierowy pilniczek.
1
Wypełnij miskę do moczenia stóp ciepłą wodą, nie za letnią i nie za gorącą.
2
Do wody dodaj szklankę gorzkiej soli i pozostaw lub zamieszaj, aby sól się rozpuściła.
3
Do tak przygotowanej wody włóż stopy i mocz je przez 30 minut.
4
Po tym czasie potraktuj pięty szczoteczką do zębów. Nie szoruj za długo i za mocno, po tak długim moczeniu stóp skóra będzie na tyle miękka, że z łatwością pozbędziesz się zrogowaciałego naskórka.
5
Opłucz stopy i wytrzyj do sucha. Zetrzyj stopy papierowym pilniczkiem. Staraj się trzeć stopy do momentu, aż usuniesz cały naskórek.
6
Ponownie opłucz stopy i wysusz je do sucha.
7
Na suche stopy nałóż zawartość kapsułki z witaminą E i wcieraj ją w zainfekowane pięty. PAMIĘTAJ: używaj kapsułki, nie kremu z witaminą E.
8
Nałóż skarpetki i połóż się spać.
9
Powtarzaj cały proces przez około pięć dni pod rząd. Potem raz w tygodniu, dla utrzymania efektu.
Jak wyleczyć popękane pięty?
Domowe sposoby na nieprzyjemny zapach stóp
Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp?
Jak robić zdrowotne kąpiele stóp?
Przeczytaj teraz: Jak mieć miękkie pięty?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

sisqa - 2012-11-16

A nie lepiej użyć tłustego kremu, np. masła kokosowego, ale naturalnego? Bo chyba tu o sam tłusty preparat chodzi.

goska87s - 2012-11-15
polecam jeszcze babciną metodę na suche i pękające pięty: do uprzednio wymoczonych i wyszorowanych stóp przykładamy skórkę od słoniny i obwiązujemy całość bandażem lub zakładamy skarpetki. Polecam zdecydowanie bardziej wersję z bandażem, skarpetki nie trzymają skórki za dobrze. Jest to dosyć stara metoda, nie każdemu może odpowiadać, ale zdecydowanie nie można odmówić jej skuteczności.
Dbasz o włosy, twarz, dłonie, ale czy pamiętasz o swoich stopach? One także zasługują na twoją uwagę. By były piękne i...
Pielęgnacja stóp w domu - proste sposoby
Dbasz o włosy, twarz, dłonie, ale czy pamiętasz o swoich...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub