Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Rysunek > Jak narysować żabę?
Jak narysować żabę?

Jak narysować żabę?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 2.9/5 (7 ocen)
Oceń 
Twoja córka naoglądała się bajek o żabce, która po pocałunku zamienia się w przystojnego królewicza i teraz chodzi i bez przerwy rysuje żabki, a raczej się stara? Męczy cię, żebyś pomogła jej i nauczyła ją rysować żabkę z tak zwanego prawdziwego zdarzenia. Jeśli i ty nie umiesz, czas najwyższy się nauczyć i pokazać dziecku, jakie to proste. Przy okazji, sama posiądziesz kolejną umiejętność, a córka będzie wszystkim wokoło opowiadać, że to właśnie ty ją tego nauczyłaś. Możecie dorysować żabce koronę, aby zaznaczyć, że jest w niej ukryty prawdziwy książę. A może po pocałunku naprawdę ktoś z niego wyskoczy? Kto to wie... Nie dowiecie się, jeśli nie spróbujecie.
1
Rysowanie żaby krok 1
Po pierwsze musisz narysować jajko. Niech będzie ono takiej wielkości jakiej wielkości chcesz narysować żabę. Narysuj ten kształt delikatnie, nie dociskając zbyt mocno ołówka. Niektóre części będziesz wymazywać w późniejszych krokach.
2
Rysowanie żaby krok 2
Na górze narysowanego elementu narysuj troszkę nieregularne półkola – będą to oczy żabki.
3
Rysowanie żaby krok 3
Wymaż linię środkową, odcinającą oczy od tułowia. Następnie narysuj oczy żabce i wygiętą w łuk linię na buzię.
4
Rysowanie żaby krok 4
Na dole narysuj nogi żabce. To proste - dwie pionowe linie połącz rysując na dole palce. Narysuj dwie takie nogi. Rysunek obok może okazać się pomocny.
5
Rysowanie żaby krok 5
Wykończ buzię żaby łącząc ze sobą końce łuku i dorysuj język. Bo bokach dorysuj jeszcze tylne nogi żaby. Wymaż linię przecinającą nogi przednie. Przypatrz się dokładnie rysunkowi pomocniczemu zamieszczonemu obok tego kroku. Może okazać się bardzo pomocny.
 2.9/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak narysować prostego kota?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub