Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > Jak udrożnić rury domowym sposobem?
Jak udrożnić rury domowym sposobem?

Jak udrożnić rury domowym sposobem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (26 ocen)
Oceń 
Czy wiesz, że niektórzy znawcy feng shui uważają, że zatkane lub brudne rury odpływowe wnoszą złą energię do twojego domu? Mają niekorzystny wpływ na finanse, zdrowie, aspiracje czy w ogóle relacje między ludźmi. Nie wspominając już o tym, że zatkane rury są bardzo irytujące podczas samego użytkowania zlewów, wanien czy umywalek. Możesz sobie poradzić z zatkaną rurą domowym sposobem używając środków, które na pewno masz w domu. A są to soda i ocet. Naprawdę. Przekonaj się sama.
3/4 – 1 szklanki sody oczyszczonej, 1/2 szklanki octu, woda, czajnik, korek do zlewu.
1
Wyjmij wszystko ze zlewu lub wanny – zależy, który odpływ chcesz udrożnić.
2
Wsyp do rury odpływowej 3/4 do 1 szklanki sody oczyszczonej.
3
Następnie wlej pół szklanki octu i natychmiast zakryj odpływ specjalnym korkiem lub połóż na nim talerz. Jeśli cokolwiek ma parować powinno pozostać w środku w rurze. Pamiętaj o tym, to bardzo ważne. Opary nie powinny się przedostać do twoich oczu lub płuc.
4
Pozostaw tak zasypana i zalaną rurę na 30 minut. W tym czasie nie używaj zlewu czy wanny. Powiadom domowników, aby również oni nie korzystali z tych urządzeń.
5
W tym czasie nastaw wodę w czajniku, aby się zagotowała. Woda nie powinna mieć 100 stopni, ale przez pół godziny jej temperatura trochę spadnie.
6
Po trzydziestu minutach wyjmij korek z odpływu (lub zdejmij talerzyk).
7
Wlej do odpływu nastawioną wcześniej wodę.
8
Gdy wylejesz całą wodę z czajnika odkręć gorącą wodę z kranu i wlewaj ją bezpośrednio do odpływu przez około 2-3 minuty.
9
Jeśli masz naprawdę zatkany odpływ możesz potrzebować powtórzyć ten proces.
10
Dla utrzymania efektu czyść w ten sposób rury raz w miesiącu. Dzięki temu nie będzie brzydkich zapachów, rury będą czyste i świeże. Bez żadnych dodatkowych problemów.
Jak zrobić album na zdjęcia z segregatora?
Jak zrobić ozdobę na choinkę z drutu i koralików?
Jak ozdobić ścianę - rybia łuska?
Jak zrobić mikrofon z rolki po papierze toaletowym?
 2.7/5 (26 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szykujesz przyjęcie dla znajomych i nie wiesz jak możesz udekorować stół. Oto prosty sposób na dekorację, która z...
Jak zrobić świecę w kształcie drinka?
Szykujesz przyjęcie dla znajomych i nie wiesz jak możesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub