Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Tresura Psów > Jak oduczyć psa sikania w domu?

Jak oduczyć psa sikania w domu?

, specjalista Tipy.pl
 1.6/5 (317 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Oduczenie psa sikania w domu może być bardzo proste pod warunkiem że masz czas, cierpliwość i chęci aby pomóc swojemu pieskowi nauczyć się sikać tam gdzie powinien.
 1.6/5 (317 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (45)

maaka - 2013-10-16
a co zrobic jak to jest dorosły zwierzak?
HELENA - 2013-09-24
Witam błagam o pomoc mamy sąsiadów którzy wzieli do domu ze schroniska suczkę mały psiak ok.2 lata.Otuż w tym problem że Ci państwo wogóle się tym psem nie przejmują co on robi my mieszkamy na piętrze oni na parterze.Psiak ten psoci nam sika załatwia się nam mało tego oni wogóle jak ona zrobi kupę na naszej wycieraczce to przykryją wycieraczką wynosi nam obuwie na podwórko.Zwracaliśmy juz nie jednokrotnie uwagę tej rodzinie to głupie gadanie aby ją ścierką uderzyc a kto psa będzie pilnował czy mamy siedzieć na korytarzu i pilnować tylko dlatego że żadnemu z właścicieli tej suczki nie chce się pilnować co ona robi gdzie się załatwia.Wypuszczają ją na korytarz nie patrząc czy drzwi otwarte inna sprawa ze Ci państwo nie lubią porządku porządek to ich wróg bo przekonaliśmy się mieli 7 kotów i też smród był po korytarzu i wogóle porządku nie robili.Pozbyli się ich lecz jak wspomniałam wyżej wzieli suczkę i jeszcze ponoć małego kotka strach i przerażenie nas ogarnia bo to ludzie młodsi od nas my starsi schorowani już nam sił brak .Początkiem miesiąca straciliśmy naszego ukochanego psa 12 letniego i Wiemy jak powinno się dbać o zwierzę i aby nie załatwiało się w pomieszczeniu nasz chodził na smyczy nigdy luzem chyba że na spacerze i w ogródku.Poradzcie co robić bo nie Wiem jak długo wytrzymamy ten stan bo z tymi ludżmi nie ma co mówić bo ich już znają w administracji że nie lubią porządku a nie chcemy aby nas posądzano o to że chcemy skrzywdzić zwierzę może jest coś co by odstraszało ją.
ania - 2013-09-13
A proszę podpowiedzieć coś jeśli pies siedząc od 8.00 do 18.00 nic nie nasiusia. potem ciągle biega po podwórku (wchodzi i wychodzi z domu kiedy chce lub sygnalizuje, że chce wyjść). Ostatni raz puszczany jest około 22.00. Niestety w nocy potrafi zsiusiać się nawet 3 razy. Pies jest dorosły. Ma 2 lata. Zaczyna mnie to wyprowadzać z równowagi.
Kobra - 2012-12-08
Oduczenie psa załatwiania się w domu nie jest proste. Szczególnie, kiedy, jako szczeniak przez szczepieniami, nie może mieć kontaktu z innymi zwierzakami. Moja Sara była na tyle mądra, że, gdy pierwszy raz przynieśliśmy ją do domu, obeszła całe mieszkanie i poszła załatawić się na jedyną leżącą na ziemi gazetę. Inna sprawa, że leżała tam ona przez przypadek i nie była przeczytana :)
majkaku.95 - 2012-12-07

Najprostszym sposobem nauczenia psa załatwiania się na dworze jest dawanie mu przysmaku za każdym razem kiedy to zrobi. Moja suczka nauczyła się momentalnie :). Potem po tygodniu czy dwóch, choć piesek patrzy na nas tęsknym wzrokiem po każdym siku, musimy go tego oduczyć, ale już na zawsze zapamięta, że potrzeby załatwia się na dworze.

Pimpek - 2012-12-04
Mam 8 tygodniowego pieska i jak miałabym stosować te rady to nigdy nie było by mnie w domu, gdyż mój Pimpek śpi, bawi się, je i znów śpi i tak wkoło. To co mam zamieszkać na podwórku??
Weeeeonkaa^.^ - 2012-11-16
Mam 2 miesięcznego psa ( labradora ) który dużo je i pije , zawsze kiedy zje lub po spaniu z nim wychodzę , ale i tak on po 10 minutach się załatwi w domu .
Błagam POMOCY !
On za niedługo będzie że tak powiem " sikał " na tapety bo to jest pies a nie suczka . :(
Błaagam o POMOC ! :(
zgredzica - 2012-11-15
Te wszystkie porady są jak najbardziej dla mnie zrozumiałe, jednak w przypadku mojej 7-mio miesięcznej suni się nie sprawdzają. Przyznaję, iż w dużym stopniu jest to moją winą..... Jestem schorowana, stara i nieraz nie jestem w stanie ruszyć się z domu.
Ta cudowna psinka wniosła w moje życie promyczek słońca! Bardzo szybko nauczyła się, że sikać nie wolno w mieszkaniu ale.... można ewentualnie na balkonie.... I tu jest cały problem!
Ona biedna myśli sobie w swoim psim łebku, że sikać wolno tylko i wyłącznie na balkonie!!! Jak to można zmienić? Próbowałam wychodzić z nią zaraz po posiłku i baaaaaaardzo długo spacerowałam, ale efekt okazał się ŻADEN! Moja maleńka, śliczna i kochana sunia po prostu nie potrafi załatwić się na dworze!
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na zmianę tej sytuacji, to bardzo proszę o podpowiedź.
kołpak - 2012-07-05
Mam 2-misięcznego psa, który sika w domu.
Jak chce to wysika się na podwórku, ale czasem to sika i robi kupę w domu jak go tego oduczyć?
Nie wiem ci robić.
angeliczka98765432 - 2012-05-06
Od 2 tygodni mam pieska chiuhuahua. wychodzimy na spacery bardzo czesto i on tam zalatwia swoje potrzeby, ale po kazdym powrocie robi to samo w domu:( jak go tego oduczyc? pomozcie :(
angeliczka98765432 - 2012-05-06
jajulkiss - 2012-03-09
fajny
Goska - 2012-02-25
Witam mam problem z prawie 4 miesiecznym psem. Jest to moj 5 pies i jest bardzo problematyczny.Miedzy innymi zalatwia sie w domu mimo ze ma 3o minutowe spacery po parku przychodzac do domu pierwsze co to zalatwia sie w domu gdzie tylko popadnie jak go tego od uczyc bo zadne ze sposobow nie dzialaja.
Nowa:P - 2012-02-15
Mam małego pinczera miniaturkę jest u mnie 3 dzień i jak mu się uda siusiu robi przeważnie na przygotowaną szmatkę ale to drugie gdzie popadnie. jest jeszcze za malutki żebym go na mrozy wyprowadzała boje się ze zachoruje co robić??
PATRASZKA - 2012-02-04
Mam identyczny problem . Dzisiaj adoptowałam sukę ze schroniska . Byliśmy u WETA i była odrobaczana i spryskana płynem na pchły WET powiedział że nie może wychodzić przez 5 DNI NA DWÓR . I co dalej w drodze do domu w aucie miał biegunkę . W domu biegunka . WSZĘDZIE ROZŁOŻYŁAM GAZETY A ONA SIKA TAM GDZIE ICH NIE MA BŁAGAM POMÓŻCIE MI ŻADEN ALE TO ŻADEN Z WSZYSTKICH SPOSOBÓW NIE DZIAŁA !!!!pomocy!!!!
Masz nowego psiaka? Nie wiesz jak sobie z nim poradzić? Chcesz, żeby był posłuszny i reagował na Twoje polecenia...
Jak wytresować psa?
Masz nowego psiaka? Nie wiesz jak sobie z nim poradzić? Chcesz, żeby był posłuszny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub