Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Kolory i wzory w dekoracji > Jakie kolory do sypialni?
Jakie kolory do sypialni?

Jakie kolory do sypialni?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Sypialnia to jedyne takie miejsce, którego nie musisz dzielić z nikim, prócz najbliższej ci osoby. Z tego powodu warto zadbać o to, by panował w niej klimat sprzyjający intymności i relaksowi. Ponieważ jednak każdy z nas ma inne gusta, poniżej prezentuję kilka palet kolorystycznych znajdujących zastosowanie w sypialni wraz z opisem tego, w jaki sposób wpływają one na klimat wnętrza i nastrój przebywających w nim osób. Mam nadzieję, że okażą się one dla ciebie inspirujące.
1
sypialnia w kolorze różowym

Czerwienie, róże i fiolety

Jeśli sypialnia ma symbolizować pasję i żywiołowość, kobiece róże i czerwienie sprawdzą się idealnie. Doskonale nadadzą się również do ocieplenia zimnych pomieszczeń, których okna znajdują się po północnej stronie. W sypialniach z ograniczonym dostępem światła dziennego polecam wybierać jaśniejsze odcienie różowego lub fioletowego, a bardziej nasycone barwy stosować w niewielkiej ilości wyłącznie w dodatkach. Żeby urządzić modną sypialnię, można również zdecydować się na śmiałe połączenie głębokich czerwieni i śnieżnej bieli.

2
sypialnia w kolorze zielonym

Zielenie i błękity

Delikatne zielenie i błękity kojarzą się z przyrodą i sprawiają, że sypialnia staje się doskonałym miejscem do relaksu. Jeśli jednak zdecydujesz się na pastelowe barwy, pozbawisz wnętrza energii. Żeby nieco ożywić je, wybieraj odcienie turkusowe lub zielono-żółte. Jeśli natomiast szukasz silnych wrażeń, wybierz kolor morski niebieski i zestaw go z białym, ciemnoczerwonym lub złotym. Twoja sypialnia zyska wówczas bardzo wyszukany wygląd.

Jak tanio odnowić kuchnię?
Jak wybrać miejsce na kuchenkę mikrofalową?
Jak łączyć kolory we wnętrzach? Pomarańczowy z zielenią.
Jak optycznie powiększyć pokój?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

topielica - 2013-06-24
Każdy musi indywidualnie dobrac sobie kolor ,bo to co podoba się mi niekoniecznie musi podobac się innym ,ja preferuję czerwienie i w nich bardzo dobrze się czuję czy wypoczywam ,tak samo jest z kolorem niebieskim -innych może drażnic.Moda modą ,ale liczy się nasze samopoczucie i powinniśmy właśnie się nim kierowac jesli chodzi o wybór kolorów do naszych wnętrz.
Jak dobierać kolory ścian?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub