Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić róże ze wstążek?
Jak zrobić róże ze wstążek?

Jak zrobić róże ze wstążek?

, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (260 ocen)
Oceń 
Każdy ogrodnik byłby w stanie zrobić bardzo wiele by mieć w swoim ogrodzie tak piękne róże, jakie możesz wyczarować z kolorowych wstążek. Z wielobarwnych, niewiędnących róż możesz zrobić piękny stroik na stół, możesz nimi udekorować krzesła na przyjęcie, możesz je także umieścić w wieńcu z suszonymi kwiatami. Poniżej znajdziesz instrukcje jak zrobić takie róże.
Wstążki, Drucik, Igła i nitka
1
Zawiń koniec drutu tak, aby powstał haczyk o głębokości równej szerokości wstążki. Trzymając wstążkę, obciętym końcem z prawej strony, przewlecz ją przez haczyk tak, by wystawała około 5 mm. Zaciśnij haczyk, aby przytrzymywał wstążkę.
2
róża ze wstążki
Owiń wstążkę wokół haczyka dwa lub trzy razy i zabezpiecz kilkoma szwami. Następnie, trzymając w prawej ręce drucianą łodyżkę, a w lewej - swobodny koniec wstążki, złóż ją tak, aby zwisała równolegle do drutu.
3
Okręć haczyk, przesuwając go od prawej do lewej tak, aby wstążka znowu znalazła się w pozycji poziomej względem drutu.
4
Odwróć drucianą łodygę do siebie i zabezpiecz podstawę róży kilkoma szwami.
5
róża ze wstążki 2
Dalej zwijaj wstążkę w ten sam sposób, zabezpieczając podstawę róży po każdym zgięciu, aż do uzyskania pożądanej wielkości kwiatu. Gdy skończysz, utnij prosto koniec wstążki, starannie podwiń krawędź i przymocuj kilkoma ściegami.
6
Aby przygotować liście, rozetnij wstążkę o usztywnionym brzegu na trzy części. Utnij trzy równe kawałki cienkiego drutu florystycznego i na każdym z nich zrób niewielką pętelkę 2,5 cm od końca.
Jak zrobić prasowankę na koszulkę?
Jak naprawić zamek błyskawiczny?
Jak uszyć poszewkę na poduszkę w 5 minut?
Jak uszyć bluzkę zapinaną na szyi?
strona 1 z 2następna >
 1.2/5 (260 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

GUWNO - 2012-03-20
to jest g*******o a nie kwiat
sabina - 2010-09-02
wyszło całkiem nieźle, dziękuję za pomoc :)
Czasami ząbki w zamku błyskawicznym nie układają się prawidłowo i powodują rozchodzenie się suwaka. W tym momencie...
Jak naprawić zamek błyskawiczny?
Czasami ząbki w zamku błyskawicznym nie układają się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub