Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Usuwanie włosów > Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Samodzielnie regulując brwi wchodzisz na grząski grunt. Odrobina nieuwagi może sprawić, że skończysz z cienkimi, komicznymi kreskami lub każdą brwią wyglądającą inaczej. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie się do tego zabiegu, by sam proces regulacji był już tylko formalnością. Poniżej znajdziesz najważniejsze zalecenia (i przeciwwskazania) dotyczące samodzielnej regulacji brwi. Skorzystaj z nich, a uzyskasz satysfakcjonujący efekt.
1

Nie oznaczaj kształtu brwi prostą kreską

Najlepszym sposobem ustalenia kształtu brwi, jeśli nie były one wcześniej regulowane, jest używanie krótkich, niewielkich ruchów. Możesz użyć konturówki do brwi lub cienia do brwi, ale użyj go tylko do zrobienia lekkiego, naturalnego szkicu brwi. Pod żadnym pozorem nie rób ostrych i prostych linii. Wyregulowane według ostrych kresek brwi będą wyglądać śmiesznie (najczęściej będziesz sprawiać wrażenie bardzo smutnej lub bardzo złej).

2
regulacja brwi

Zawsze rozważ jaki kształt chcesz uzyskać, zanim zaczniesz regulować brwi

Zanim zaczniesz wyznaczać kształt brwi, odsuń się od lustra i przypatrz się sobie. Określ gdzie twoje brwi powinny się zacząć, gdzie wyginać w łuk, a gdzie kończyć. Oto proste wskazówki, które pomogą ci to ustalić:

  • Ustaw kredkę pionowo i oprzyj o skrzydełko nosa. Skieruj ją tak, by dotknęła wewnętrznego kącika oka. Wyznaczona w ten sposób linia określa miejsce, w którym powinna zacząć się brew.

  • Trzymając kredkę opartą o skrzydełko nosa, powoli przesuwaj drugi jej koniec do czasu, aż znajdzie się po zewnętrznej stronie tęczówki (zakładamy, że patrzysz na wprost). Wyznaczona w ten sposób linia wskazuje miejsce, w którym brew powinna tworzyć łuk.

  • Jeden koniec kredki wciąż pozostaw oparty o skrzydełko nosa, a drugi skieruj nieco dalej, tak, by znalazł się tuż za zewnętrznym kącikiem oka. Wyznaczysz w ten sposób miejsce, gdzie powinna kończyć się brew.

Jak usunąć włosy z nosa?
Jak zatamować krwawienie spowodowane skaleczeniem przy goleniu?
Jak rozjaśnić włosy na twarzy?
Co zrobić, żeby włoski po depilacji nie wrastały?
strona 1 z 2następna >
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bardzo wiele kobiet zapomina o tym, by dokładnie i systematycznie regulować swoje brwi. Dobrze wyregulowane i zadbane...
Jak dbać o brwi?
Bardzo wiele kobiet zapomina o tym, by dokładnie i systematycznie regulować swoje brwi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub