Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przystawki, Zupy i Sałatki > Przekąski Zimne > Jak zrobić chipsy w domu?

Jak zrobić chipsy w domu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Domowe chipsy ziemniaczane to istna rewolucja. Dzięki temu, że piecze się je w mikrofalówce, są całkowicie pozbawione tłuszczu, dzięki czemu w przeciwieństwie do ich sklepowych odpowiedników nie stanowią prawdziwej bomby kalorycznej. Mało tego, są naprawdę chrupiące! Kluczem jest odpowiednio cienkie pokrojenie ziemniaków i oczywiście odrobina „know-how” odnośnie tego, jak je przyrządzić, by były apetyczne. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz poniżej.
1 lub więcej ziemniaków, obranych i umytych (w przypadku młodych ziemniaków starczy wyszorować ich skórkę), sól lub inne przyprawy (opcjonalnie), oliwa z oliwek (opcjonalnie), -- sprzęt –, szatkownica mandolina, miska z zimną wodą, talerz do podgrzewania w mikrofalówce, ręczniczki papierowe
 4.5/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

majkaku.95 - 2013-02-07

Słyszałam, że takie chipsy można zrobić też z buraków, albo selera - wtedy są trochę zdrowsze. Sprawdza się też oczywiście piekarnik, ale wtedy to po prostu trochę dłużej trwa.

xXOlenkaXx - 2013-02-06
Przepis na czipsy znalazłam wczoraj. Od razu musialam go wypróbować. Są naprawdę pyszne! I nawet bez jakichkolwiek dodatków smakowych takich jak np. papryka czy koperek. Polecam.
Dobry pomysł na małą domówkę- nie ma przy nich zbyt dużo roboty a biorąc pod uwagę ceny odpowiedników sklepowych- lepiej zrobić czipsy samemu w domu. Będą zdrowsze, mniej kaloryczne a i goście z pewnością docenią nasz wkład :)
Są chipsy, jest impreza. Po co jednak zajadać się konserwantami, sztucznymi barwnikami i aromatami identycznymi z...
Jak zrobić domowe chipsy z zieloną cebulką?
Są chipsy, jest impreza. Po co jednak zajadać się konserwantami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub