Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Desery > Budynie i Puddingi > Jak zrobić Nutelle?
Jak zrobić Nutelle?

Jak zrobić Nutelle?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Nigella Lawson powiedziała, że „w życiu pada wiele pytań, na które czekolada przynosi odpowiedź.” Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, czekolada należy do tych słodkości, którym nie można się oprzeć. Zajadają się nią nie tylko dzieci, ale również dorośli. Jest idealnym dodatkiem do pieczywa, ciast, lodów i innych produktów spożywczych. Chcecie zaskoczyć swoich bliskich? Poniżej znajdziecie przepis na pyszną domową „Nutellę”.
orzechy laskowe, 2 kropelki oleju waniliowego, 250 g masła 82%, 3 łyżki cukru pudru, 3 łyżki mleka w proszku, 8 łyżek cukru pudru, 8 łyżek kakao
1
Rozgrzej piekarnik do temperatury 200 stopni Celsjusza. Orzechy laskowe przesyp na blachę i piecz przez 5 min.
2
Wyjmij orzechy laskowe z piekarnika i obierz ze skórki następnie wrzuć je do blendera. Do orzechów dodaj 2 kropelki oleju waniliowego, 250 g masła 82%, 3 łyżki cukru pudru i 3 łyżki mleka w proszku. Następnie wymieszaj do uzyskania jednolitej masy.
3
Następnie dodaj 8 łyżek cukru pudru i 8 łyżek kakao. Wymieszaj dokładnie i wylej do szklanek i wstaw na godzinę do lodówki.
Jak zrobić nutellę ze śliwek?
Jak zrobić zabajone?
Jak zrobić pudding czekoladowy?
Jak zrobić Nutellę bezglutenową i bez mleka w proszku?
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

filip kamyszek - 2012-11-05
Łyżki- czyli te duże do zupy
Łyżeczki-te małe do herbaty
tu chodzi o duże łyżki
A. - 2012-08-21
na pewno spróbuję ale mam pytanie co do łyżek, czy to mają być łyżki do zupy czy takie małe jak do jogurtu? no i przede wszystkim, jak dużo "nutelli" powstanie z tych składników ?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub