Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Architektura Ogrodu > Podstawy Projektowania Krajobrazu > Darmowe programy do projektowania ogrodów

Darmowe programy do projektowania ogrodów

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (541 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Projektowanie ogrodów jest trudne, szczególnie dla tych osób które nie mają jeszcze doświadczenia w tym zakresie. Oczywiście im więcej i częściej się coś robi, tym łatwiejsze się wydaje. Jak to się mówi - praktyka czyni mistrza. Jednak jeśli jest się nowicjuszem w aranżacji ogrodów, zazwyczaj nie wie się, które z roślin dobrze się ze sobą komponują, jak długo rosną, jaką osiągają maksymalną wysokość oraz kiedy kwitną. Aranżacja ogrodu to o wiele więcej, niż narysowanie paru drzewek oraz kwiatków i sprawdzenie czy ładnie wyglądają obok siebie. Poniższe programy pomogą ci zaprojektować ogród bez znajomości tajników wiedzy.
 4.2/5 (541 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

Nickzawiedziona.... - 2014-09-01
NIESTETY DARMOWY TO TEN PROGRAM NIE JEST :(:(rz
daria16rog - 2013-02-28
Zawsze marzył mi się piękny ogród tylko ile pracy trzeba włożyć by go otrzymać a na to zbytnio czasu nie mam. Więc zostaje tylko zielony trawnik i parę krzaczków.
hayabuska - 2012-11-15
Bardzo polecam z darmowych programów do projektowania ogrodów ten o nazwie wymarzony ogród. Jest tam mnóstwo roślin, domów i innych elementów. Można tworzyć w 2D a potem odbyć spacer w 3D. Na koniec wszystko sobie można ładnie wydrukować.
pontiak - 2012-06-24
hejka, kiedyś miałem fajny program do projektowania ogrodów, podkładało się np. zdjęcie swojego domu i dopasowywało się cały ogród, poszukuję tego lub podobnego programu, proszę o pomoc
Maria - 2012-05-29
A w jaki sposób zaprojektować sobie sypialnię? Znacie jakieś łatwe w obsłudze programy do aranżacji wnętrz? Waham się jak pomalować pokój, nie wiem czy ciemną zieleń połączyć z fioletem czy z delikatnym odcieniem zieleni? Widziałam super połączenia tych kolorów w Magnacie i tak się zastanawiam jak by tu ten mój pokój pomalować.
Marek G - 2010-03-05
Ostatnio natrafiłem na bardzo fajny program do aranżacji wnętrz i ogrodów , można go zobaczyć na www.fabrykaprojektow.com.pl
kasa - 2009-11-29
żal mi was
Marek R. - 2009-04-29
Cześć,

Warte rozważenia jest również uproszczone projektowanie ogrodów w stworzonym przez nas serwisie http://GardenPuzzle.pl
Narzędzie jest skierowane do osób, które potrzebują szybkiego i prostego rozwiązania - tworzenie wizualizacji jest bardzo proste, baza roślin jest dostosowana do polskich warunków, filtry pozwalając dobrać rośliny odpowiednie do warunków w ogrodzie. Eokół serwisu jest społeczność użytkowników, która stworzyła już tysiące projektów.

Pozdrawiam,
Marek
Tradycyjnie nazwę tę stosuje się do regularnie zarysowanych powierzchni obsadzonych ozdobnymi roślinami sezonowymi....
Jak przygotować kwietnik?
Tradycyjnie nazwę tę stosuje się do regularnie zarysowanych powierzchni obsadzonych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub