Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Jak rozkochać w sobie chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (640 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z pracy, sąsiad, chłopak w sklepie spożywczym, kumpel ze szkoły lub spotkany na imprezie. Niezależnie od okoliczności czujesz, że twoje serce zaczyna mocno bić i zaczynasz się zastanawiać co zrobić, aby być bliżej niego i czy - gdyby stworzyć odpowiednią sytuację - on mógłby poczuć to samo do ciebie. A może jest już taki mężczyzna, którego już znasz, a do którego żywisz jakieś głębsze uczucia? Być może to kolega, z którym regularnie się widujesz na różnych spotkaniach towarzyskich lub chłopak, z którym byłaś już nawet na kilku randkach. Problem tkwi w tym, że ty zaczynasz się zakochiwać i boisz się, że stracisz swoją miłość. Co byś zrobiła gdybyś znalazła się w jednej z powyższych sytuacji? Co zrobić, aby chłopak zwrócił na ciebie uwagę, a później oszalał na twoim punkcie? Istnieje 7 podstawowych rzeczy, które kobieta może zrobić, aby rozkochać w sobie mężczyznę.
 3.7/5 (640 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (108)

Wojtas - 2014-09-24
Ech, te niektóre kobiety. Ja wpadłem w oko pewnej, nawiązała kontakt. Pomyślałem sobie że fajnie, może coś z tego będzie, tym bardziej że jestem sam. A ona umawiała się ze mną chyba z 6 razy i za każdym razem odwoływała. To niezbyt poważne zachowanie. W końcu, za chyba szóstym razem, kiedy powiedziała że znowu nie może, spytałem czy może da radę następnego dnia, bo wiedziałem że ma wolne od pracy. A ona że nie, bo się umówiła z koleżanką. Jak poczułaby się kobieta, gdybym jej powiedział że nie idę na randkę, bo umówiłem się z kumplem na piwo? W takiej sytuacji kumpel poszedłby na bok i wybrałbym ją. Spasowałem więc, niepoważna.
xyz - 2014-09-24
Prawie same dzieci tu komentują. Litości!
Dżony - 2014-09-24
Trzymać uda złączone, przynajmniej na pierwszej randce :)
Aga - 2014-09-24
Co to na litość.... 11,12,14 lat - forum dla dzieci? do nauki gówniarze a nie na randki.
Obdarzony - 2014-09-24
Najważnejsze to zrób sexy laskę, po ty każdy będzie twój...
x11 - 2014-09-24
Chłopaka wystarczy dobrze poujeżdżać. Każdy się zakocha.
kobieta - 2014-03-24
Do 12-letniej Kasi i 13-letniej Oli: male dziewczynki powinny zajmowac sie nauka, a nie chlopcami! Lekcje juz odrobione???!!!
Pedofile tylko czekaja na takie okazje. Ciekawe czy matka i ojciec wiedza o czym ich maloletnie "coreczki" mysla. ZGROZA!!!!!
Olunia - 2014-03-11
Mam 13 lat,ostatnio poznałam przez moje dwie przyjaciółki fajnego chłopaka,odrazu mi sie spodobał.Poszliśmy sie spotkac 4,5 razy,tak żeby lepiej sie poznać,tylko on jest troche niesmiały i chodzi o to że jak ja sie ide z nim spotkac to ja zawsze musze zaczynać rozmowe żeby zacząc temat,zapytałłąm sie go czy chce ze mną chodzić,najpierw powiedział że chce,potem pisał z moimi przyjaciółkami i okazało se że one mu coś nagadąły i on nie chce mie juz wogóle znac nie chce miec juz nic ze mną współnego,a potem dał odpowiedziec i napisał że nie chce ze mną chodzić,bardzo mi na nim zalezy i nie chce tego popsuć co jest między nami,potem napisał mi że jest mu przykro że nic do mnie nie czuje i on jeszcze napisał że znajde sobie innego chłopaka leprzego i co mam zrobić żeby on wkońcu uwierzył ze nie jestem aż taka zła na jaką wyglądam więc dlatego prosze o pomoc :)
Nikola - 2014-01-31
Mam 16 lat. Zakochałam się w chłopaku o rok starszym ode mnie, jest cudowny i interesuje się kolarstwem. Chodzimy do jednej szkoły i często się widzimy. Wiem że ja mu się podobam ale jest jeden problem, że on ma dziewczynę, którą kocha. Do tej pory pisaliśmy i spotykaliśmy się potajemnie. Ostatnio napisał mi że jego dziewczyna zaczyna coś podejrzewać i dlatego musimy przestać pisać. Napisałam mu że się w nim zakochałam. Powiedział mi że się boi bo coraz bardziej zaczyna mnie lubić, a kocha swoją dziewczynę. Jak mam go do siebie przekonać? Jakby kochał swoją dziewczynę to na mnie by nawet uwagi nie zwrócił.
kasia - 2014-01-22
Mam 12 lat . Zakochałam się w Marcinie . Stało się to na dyskotece . Kiedy ze mną tańczył . On jest rozrywkowy , mądry , wysportowany ,przystojny , wysoki i towarzyski . Ja jestem nieśmnieła i malo towarzyska .On chodzi ze mną do klasy wydaje mi się że mnie nie lubi w tej chwili nie ma dziewczyny i wszystkie mu dokuczają oprucz mnie . Nie zwraca na mnie uwagi co mam robić .
P.S. nie zaprosił mnie na urodziny czy ja mam go zaprosić? prosze o szybką rade
Ulcia - 2014-01-21
Witam.Moja mama chciała mnie swatac z koleżanki synem.Zaprosiła go na kawe porozmawialismy było fajnie.Potem spotkalismy sie kilka razy na imprezie.Coś było między nami.A teraz on sie zachowuje jak gdyby nigdy mnie nie znał.Nawet nie raczy powiedzieć mi cześć.A ja latałam za nim jak głupia.I w końcu zakochałam się bez opamiètania a on miał to gdzieś.Pobawił się mną i moimi uczuciami.
Ewcia - 2013-11-25
Jestem zakochana w chłopaku, który jest 4 lata starszy (ja chodzę do 1 kl gimnazjum, a onj do 2 LO) spotykamy się raz w tygodniu na chórze. Zauważyłam, że często na mnie patrzy, czasem chwytam ten wzrok i patrzę na niego, ale zawsze brakuje mi odwagi żeby podejść i zaproponować spotkanie, bo boję się że on po prostu słucha jak śpiewam (powiedział mojej koleżance, że bardzo podoba mu się mój głos) jak myślicie, czy on może być we mnie zakochany?
ysia pysia - 2013-03-25
kocham się w chłopaku z mojej klasy miło mi się z im rozmawia ostatnio zerwał z dziewczyną ciągle sie na mnie gapi a inne koleżanki mówią że mnie podrywa że się przede mną popisuje bardzo mi się podoba a ostatnio rozmawiamy ze sobą o wiele więcej czy coś z tego mogło by wyjść?:* (mam 12 lat pomocy!!!)
andziula - 2013-03-25
Pomocy. Zakochałam się w takim jednym Patryku z 1b . Mam 14 lat z resztą on też . Zawsze rozmawiamy ze soba, nawet czasami piszemy smsy . Ale on mnie traktuje jak koleżankę . Proszę , pomórzcie mi . Odpusujcie na e- mila.
Kasia - 2012-12-18
Od października podkochuje się w chłopaku z klasy mojej siostry . W maju on odejdzie co mam zrobić aby on zwrócił na mnie uwagę . Mimo że patrzy się na mnie (nic poza tym ) niewiem czy mam u niego szanse.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub