Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak rozkochać w sobie chłopaka?

Jak rozkochać w sobie chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (629 ocen)
Oceń 
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z pracy, sąsiad, chłopak w sklepie spożywczym, kumpel ze szkoły lub spotkany na imprezie. Niezależnie od okoliczności czujesz, że twoje serce zaczyna mocno bić i zaczynasz się zastanawiać co zrobić, aby być bliżej niego i czy - gdyby stworzyć odpowiednią sytuację - on mógłby poczuć to samo do ciebie. A może jest już taki mężczyzna, którego już znasz, a do którego żywisz jakieś głębsze uczucia? Być może to kolega, z którym regularnie się widujesz na różnych spotkaniach towarzyskich lub chłopak, z którym byłaś już nawet na kilku randkach. Problem tkwi w tym, że ty zaczynasz się zakochiwać i boisz się, że stracisz swoją miłość. Co byś zrobiła gdybyś znalazła się w jednej z powyższych sytuacji? Co zrobić, aby chłopak zwrócił na ciebie uwagę, a później oszalał na twoim punkcie? Istnieje 7 podstawowych rzeczy, które kobieta może zrobić, aby rozkochać w sobie mężczyznę.
1

Bądź artakcyjna!

Stań się niesamowicie atrakcyjna. Zrób wszystko, aby ulepszyć swój wygląd. Zacznij odżywiać się zdrowo oraz uprawiaj sport dla poprawy sylwetki. Upewnij się, że masz zadbane włosy, skórę, zęby i paznokcie. Znajdź swój styl, ubieraj się w taki sposób, aby podkreślać to, co w tobie piękne i tuszować niedoskonałości. Ćwicz pewność siebie oraz zwiększ swoją samoocenę. To, co ostatecznie przyciąga do nas ludzi, to właśnie nasza wysoka samoocena.

2

Eliminacja słabych punktów

Znajdź i napraw swoje słabe punkty. Zapytaj znajomych oraz rodziny co ich najbardziej w tobie denerwuje, albo co według nich wymaga zmiany w twoim zachowaniu, czy wyglądzie. Musisz stworzyć listę swoich słabości. Prawdopodobnie będą to rzeczy widoczne dla każdego oprócz ciebie. Przykładami takich słabych punktów mogą być: nieświeży oddech, nieprzyjemny zapach potu, brzydkie słownictwo, kiepskie maniery, nieuczciwość, czy nadmierne plotkowanie. Twoim zadaniem jest znalezienie swoich wad i wyeliminowanie ich po to, aby nie popsuć wrażenia na swoim obiekcie westchnień.

Jak poderwać faceta?
Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba?
Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
Jak być femme fatale?
Wskazówki
  • Życie uczuciowe może być frustrującym doświadczeniem wówczas, gdy dostajemy kosza tak naprawdę nie wiedząc dlaczego. Jednak chodzenie na randki i zakochiwanie się może być wspaniałą przygodą, podczas której naprawdę dużo można się nauczyć.
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (629 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (102)

kobieta - 2014-03-24
Do 12-letniej Kasi i 13-letniej Oli: male dziewczynki powinny zajmowac sie nauka, a nie chlopcami! Lekcje juz odrobione???!!!
Pedofile tylko czekaja na takie okazje. Ciekawe czy matka i ojciec wiedza o czym ich maloletnie "coreczki" mysla. ZGROZA!!!!!
Olunia - 2014-03-11
Mam 13 lat,ostatnio poznałam przez moje dwie przyjaciółki fajnego chłopaka,odrazu mi sie spodobał.Poszliśmy sie spotkac 4,5 razy,tak żeby lepiej sie poznać,tylko on jest troche niesmiały i chodzi o to że jak ja sie ide z nim spotkac to ja zawsze musze zaczynać rozmowe żeby zacząc temat,zapytałłąm sie go czy chce ze mną chodzić,najpierw powiedział że chce,potem pisał z moimi przyjaciółkami i okazało se że one mu coś nagadąły i on nie chce mie juz wogóle znac nie chce miec juz nic ze mną współnego,a potem dał odpowiedziec i napisał że nie chce ze mną chodzić,bardzo mi na nim zalezy i nie chce tego popsuć co jest między nami,potem napisał mi że jest mu przykro że nic do mnie nie czuje i on jeszcze napisał że znajde sobie innego chłopaka leprzego i co mam zrobić żeby on wkońcu uwierzył ze nie jestem aż taka zła na jaką wyglądam więc dlatego prosze o pomoc :)
Nikola - 2014-01-31
Mam 16 lat. Zakochałam się w chłopaku o rok starszym ode mnie, jest cudowny i interesuje się kolarstwem. Chodzimy do jednej szkoły i często się widzimy. Wiem że ja mu się podobam ale jest jeden problem, że on ma dziewczynę, którą kocha. Do tej pory pisaliśmy i spotykaliśmy się potajemnie. Ostatnio napisał mi że jego dziewczyna zaczyna coś podejrzewać i dlatego musimy przestać pisać. Napisałam mu że się w nim zakochałam. Powiedział mi że się boi bo coraz bardziej zaczyna mnie lubić, a kocha swoją dziewczynę. Jak mam go do siebie przekonać? Jakby kochał swoją dziewczynę to na mnie by nawet uwagi nie zwrócił.
kasia - 2014-01-22
Mam 12 lat . Zakochałam się w Marcinie . Stało się to na dyskotece . Kiedy ze mną tańczył . On jest rozrywkowy , mądry , wysportowany ,przystojny , wysoki i towarzyski . Ja jestem nieśmnieła i malo towarzyska .On chodzi ze mną do klasy wydaje mi się że mnie nie lubi w tej chwili nie ma dziewczyny i wszystkie mu dokuczają oprucz mnie . Nie zwraca na mnie uwagi co mam robić .
P.S. nie zaprosił mnie na urodziny czy ja mam go zaprosić? prosze o szybką rade
Ulcia - 2014-01-21
Witam.Moja mama chciała mnie swatac z koleżanki synem.Zaprosiła go na kawe porozmawialismy było fajnie.Potem spotkalismy sie kilka razy na imprezie.Coś było między nami.A teraz on sie zachowuje jak gdyby nigdy mnie nie znał.Nawet nie raczy powiedzieć mi cześć.A ja latałam za nim jak głupia.I w końcu zakochałam się bez opamiètania a on miał to gdzieś.Pobawił się mną i moimi uczuciami.
Ewcia - 2013-11-25
Jestem zakochana w chłopaku, który jest 4 lata starszy (ja chodzę do 1 kl gimnazjum, a onj do 2 LO) spotykamy się raz w tygodniu na chórze. Zauważyłam, że często na mnie patrzy, czasem chwytam ten wzrok i patrzę na niego, ale zawsze brakuje mi odwagi żeby podejść i zaproponować spotkanie, bo boję się że on po prostu słucha jak śpiewam (powiedział mojej koleżance, że bardzo podoba mu się mój głos) jak myślicie, czy on może być we mnie zakochany?
ysia pysia - 2013-03-25
kocham się w chłopaku z mojej klasy miło mi się z im rozmawia ostatnio zerwał z dziewczyną ciągle sie na mnie gapi a inne koleżanki mówią że mnie podrywa że się przede mną popisuje bardzo mi się podoba a ostatnio rozmawiamy ze sobą o wiele więcej czy coś z tego mogło by wyjść?:* (mam 12 lat pomocy!!!)
andziula - 2013-03-25
Pomocy. Zakochałam się w takim jednym Patryku z 1b . Mam 14 lat z resztą on też . Zawsze rozmawiamy ze soba, nawet czasami piszemy smsy . Ale on mnie traktuje jak koleżankę . Proszę , pomórzcie mi . Odpusujcie na e- mila.
Kasia - 2012-12-18
Od października podkochuje się w chłopaku z klasy mojej siostry . W maju on odejdzie co mam zrobić aby on zwrócił na mnie uwagę . Mimo że patrzy się na mnie (nic poza tym ) niewiem czy mam u niego szanse.
zuziazyl - 2012-10-03
Nie wiem czy was zaskoczę ale ja rozkochałam swojego chłopaka swoją skromnością i niezależnością
Martuncia - 2012-07-26
Ah poczytałam to.. a dlaczego mnie zaciekawiło? Kocham faceta od roku? Byliśmy parą ale niestety coś się rypneło, teraz trochę się zmieniłam i od niedawna rozmawiamy bardzo miło znowu jak kiedyś, nawet zaczeliśmy się teraz spotykać ale tylko ze względu że jako pretekst by się ze mną spotkał zaproponowałam pozanie mojej siostry i z tego co widze lubi ją a się dziwie ona jest wulgarna mówi wszystko co jej na jezyk popadnie... jak mam się zbliżyć do niego?
stachaa - 2012-07-18
Mam 15 lat , rok temu poznałam chłopaka , w którym w szybkim czasie się zakochałam . Z początku pisaliśmy smsy i wszystko wyglądało jakby coś miało z tego wyjść . Raz mnie nawet pocałował na ognisku , ale z czasem dowiedziałam się , że robił to wszystko dlatego , że leciał na moją kuzynkę ... Myślałam , że o nim zapomniałam , alee po naszym ostatnim "kumplowskim" spotkaniu wszystko wróciło ... ;/ Jak mam go zdobyć ? Pomóżcie proszę
jakmk dziewczyna - 2012-07-10
Kocham się w chłopaku i niewiemm co mam .Mam 11 lat ale wszystko wiem jak 16 latek i często mnie za nią biorą.Kocham się w 13 latku zna mnie dobrze i nieiem co mam zrobici żeby mu się spodobaci!!!! POMOCY JESTEM ZAKOCHANA NA ŚMIERCI.
TruskawkowySok - 2012-07-06
Siemka , opowiem wam moją historię , więc to było tak;w szkole poznałam chłopaka który miał dziewczynę i wgl. nie zwracał na mnie uwagi, po paru miesiącach zaczął pisać listy na lekcjach , sms'y i wgl.uśmiechał się do mnie. Umówiliśmy się na spotkanie w mojej miejscowości .. była to godzina 21.20 , jak on przyjechał , pochodziliśmy , pogadaliśmy i stanęliśmy w takim spokojnym miejscu .. Po paru minutach zaczął mnie przytulać a później mnie pocałował .. Jego dziewczyna o niczym nie wie .. A teraz po wszystkim gdy do niego piszę , odpisuje ale już obojętnie , zrobił mi nadzieję i odszedł ;c ale nie będę się załamywać , znajdę innego ..;p chyba dobrze ? no nie ? Jak chcecie pisać , jakieś rady .. to chętnie wam pomogę/doradzę ,, to moje gg ; 38615282
Tysia:) - 2012-06-30
Zakochałam się w moim byłym chodziłam z nim już 7 razy ,a potem zrywamy ze sobą. Mam 12 lat i on też chodzimy do jednej klasy ,a nawet siedzimy ze sobą z ławce:* Czy to przeznaczenie czy poprostu znak żebyśmy nie byli razem?
Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan ten będzie trwał wiecznie i nic więcej nam nie potrzeba do...
Jak sprawić, by miłość trwała wiecznie?
Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub