Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Jakie są zastosowania wody utlenionej?
Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
Woda utleniona to jedyny środek bakteriobójczy, który składa się wyłącznie z wody i tlenu. Podobnie jak ozon, zabija organizmy chorobotwórcze przez utlenianie. Z tego powodu wodę utlenioną uznaje się za najbezpieczniejszy na świecie i w 100% naturalny środek odkażający. Ma ona jednak znacznie więcej zastosowań, niż tylko odkażanie ran. Jeśli chcesz poznać ich listę, przeczytaj ten artykuł. Z pewnością zaskoczy cię to jak bardzo niedocenianym środkiem była w twoich oczach woda utleniona.
9
Higiena jamy ustnej

Jedną nakrętkę wody utlenionej wlej do ust i pozostaw na 10 minut. Po tym czasie wypluj wodę utlenioną (nigdy jej nie połykaj!) i przepłucz usta wodą. Pozbędziesz się aft, a twoje zęby staną się bielsze.
10
Płyn do płukania jamy ustnej

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że woda utleniona to bardzo skuteczny i niedrogi środek do płukania jamy ustnej. Używaj wyłącznie 3% wody utlenionej i pamiętaj, by nie połykać jej, a na końcu dobrze opłukać jamę ustną wodą.
11
Pasta do zębów

Sodę oczyszczoną zmieszaj z taką ilością 3% wody utlenionej, by uzyskać konsystencję pasty. Możesz również zamoczyć szczoteczkę bezpośrednio w wodzie utlenionej i umyć nią zęby. Taki zabieg skutecznie uchroni cię od bakterii.
12
Ból zęba

Woda utleniona nie jest środkiem przeciwbólowym jednak ma działanie przeciwwirusowe, antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Dzięki tym właściwościom skutecznie leczy ból zęba wywołany infekcją. W niektórych przypadkach może nawet uchronić cię przed leczeniem kanałowym. Płucz zainfekowany ząb wodą utlenioną kilka razy dziennie i raz dziennie olejem kokosowym. Po kilku dniach ból powinien minąć.
Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?
Naturalne sposoby na ból ucha
Jakie właściwości lecznicze ma mniszek lekarski?
Jak stosować naftę?
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nalewka z nasturcji na napięcie przedmiesiączkowe, syrop z szyszek na przeziębienie, oliwka z nagietka na problemy z...
Lecznicze mikstury domowej roboty
Nalewka z nasturcji na napięcie przedmiesiączkowe, syrop...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub