Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Jakie są zastosowania wody utlenionej?
Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Jakie są zastosowania wody utlenionej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (11 ocen)
Oceń 
Woda utleniona to jedyny środek bakteriobójczy, który składa się wyłącznie z wody i tlenu. Podobnie jak ozon, zabija organizmy chorobotwórcze przez utlenianie. Z tego powodu wodę utlenioną uznaje się za najbezpieczniejszy na świecie i w 100% naturalny środek odkażający. Ma ona jednak znacznie więcej zastosowań, niż tylko odkażanie ran. Jeśli chcesz poznać ich listę, przeczytaj ten artykuł. Z pewnością zaskoczy cię to jak bardzo niedocenianym środkiem była w twoich oczach woda utleniona.
9
Higiena jamy ustnej

Jedną nakrętkę wody utlenionej wlej do ust i pozostaw na 10 minut. Po tym czasie wypluj wodę utlenioną (nigdy jej nie połykaj!) i przepłucz usta wodą. Pozbędziesz się aft, a twoje zęby staną się bielsze.
10
Płyn do płukania jamy ustnej

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że woda utleniona to bardzo skuteczny i niedrogi środek do płukania jamy ustnej. Używaj wyłącznie 3% wody utlenionej i pamiętaj, by nie połykać jej, a na końcu dobrze opłukać jamę ustną wodą.
11
Pasta do zębów

Sodę oczyszczoną zmieszaj z taką ilością 3% wody utlenionej, by uzyskać konsystencję pasty. Możesz również zamoczyć szczoteczkę bezpośrednio w wodzie utlenionej i umyć nią zęby. Taki zabieg skutecznie uchroni cię od bakterii.
12
Ból zęba

Woda utleniona nie jest środkiem przeciwbólowym jednak ma działanie przeciwwirusowe, antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Dzięki tym właściwościom skutecznie leczy ból zęba wywołany infekcją. W niektórych przypadkach może nawet uchronić cię przed leczeniem kanałowym. Płucz zainfekowany ząb wodą utlenioną kilka razy dziennie i raz dziennie olejem kokosowym. Po kilku dniach ból powinien minąć.
Jak używać olejków eterycznych?
Jak odblokować czakry?
Jak stosować naftę?
Jakie są właściwości lecznicze głogu?
 4.4/5 (11 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Mlecz kwitnie wiosną do czerwca, na łąkach często koszonych niekiedy  później. Jest to roślina bardzo pospolita,...
Jakie właściwości lecznicze ma mniszek lekarski?
Mlecz kwitnie wiosną do czerwca, na łąkach często...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub