Tutaj jesteś: Elektronika > Telefony stacjonarne > Telefony > Jak tanio dzwonić za granicę?
Jak tanio dzwonić za granicę?

Jak tanio dzwonić za granicę?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Masz bliskich i krewnych za granica i chcesz się z nimi skontaktować? Jednak często nie wiesz jak to zrobić, by było tanio i by znacznie nie obciążyć swoich rachunków czy też rachunków osoby, do której dzwonisz. Nie martw się, obecnie istnieje wiele sposobów, by taniej rozmawiać z osobami znajdującymi poza granicami naszego kraju. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które ułatwią Ci kontakt z nimi, bez obciążania Twoich rachunków dodatkowymi kosztami.
1
Przede wszystkim musisz znać numer kierunkowy kraju, do którego chcesz się dodzwonić i numer abonenta. Pamiętaj, że znacznie taniej dzwoni się z telefonu stacjonarnego. Jeśli jednak posiadasz telefon komórkowy na kartę, sprawdź czy posiadasz odpowiednią ilość środków, które pozwolą Ci na nawiązanie połączenia.
2
Operatorzy coraz częstej oferują nam różnorodne promocje – może warto je sprawdzić. Korzystając z ich ofert możemy uzyskać rabaty na połączenia do wybranego kraju, bądź też wybranego numeru poza granicami Polski. Opłaty te zazwyczaj doliczane są do comiesięcznego rachunku.
3
Możesz skorzystać z numerów dostępowych – 0 708 1 …… Jest to bardzo proste a zarazem tanie rozwiązanie. Listę tych numerów możesz znaleźć w Internecie lub u operatorów. Minuta rozmowy kosztuje wówczas tylko 35 groszy (cena wybranych krajów, Tele Gadka - 0 708 188 882), a należność doliczana jest do rachunku. Wystarczy wykręcić numer dostępowy, następnie 00, numer kierunkowy kraju, do którego chcemy się dodzwonić, numer kierunkowy miasta, a następnie numer osoby, z którą chcemy rozmawiać. Używając tego sposobu możemy dzwonić jedynie na telefony stacjonarne.
Jak zrobić dynię na Halloween?
Jak pozbyć się zapachu stęchlizny z ubrań?
Jakie kolory pasują do blondynek?
Domowe sposoby na prostatę
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub