Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak tanio zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie?
Jak tanio zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Drukowanie obrazów na płótnie to nie lada wydatek. Jeśli nie masz wygórowanych oczekiwań i ogranicza cię budżet, możesz w taki i prosty sposób samodzielnie zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie. W jaki sposób? Za pomocą niepozornej, cieniutkiej bibułki. Szczegóły znajdziesz poniżej.
podobrazie malarskie (najlepiej rozmiar nie większy, niż format A4 - do kupienia tutaj), arkusz gładkiej białej bibuły, sprawna drukarka, papier do drukarki, nożyczki, taśma, klej i podkład Mod Podge 3w1 (do kupienia tutaj), pędzel piankowy (do kupienia tutaj)
1
zdjęcie na płótnie - krok 1
Weź kartkę papieru do drukarki. Przyłóż ją do rogu arkusza bibuły i przytnij bibułę tak, by jej długość była o 3 cm większa, niż długość kartki. Szerokość arkusza bibuły powinna być taka sama, jak szerokość kartki.
2
zdjęcie na płótnie - krok 2
Umieść papier do drukarki na środku bibuły. Zagnij jej krawędzie i przyklej do kartki papieru. Możesz zrobić to za pomocą taśmy samoprzylepnej lub dwustronnej.
3
zdjęcie na płótnie - krok 3
Na osobnej kartce papieru zrób test. Oznacz jedną jej stronę i zrób próbny wydruk, by przekonać się którą stronę zadrukowuje twoja drukarka. To bardzo ważne. Musisz przecież wiedzieć czy włożyć kartkę bibułą do wierzchu, czy do spodu.
4
Gdy posiądziesz już tę cenną wiedzę, czas wydrukować zdjęcie. Pamiętaj, by najpierw odpowiednio je przygotować, ustalając jego rozmiar do wydruku na format A4 (lub mniejszy). Możesz również przerobić zdjęcie w programie graficznym według własnego uznania. Ja szczególnie upodobałam sobie zdjęcia „postarzane”, użyłam więc tzw. sepii. Gdy zdjęcie będzie już gotowe, wydrukuj je na przygotowanej uprzednio bibule, pamiętając, by włożyć kartkę z bibułą do drukarki odpowiednią stroną.
Jak zrobić wazon ze słoika?
Jak zrobić miskę z abażuru?
Jak zrobić drzewko z filcu?
Jak zrobić różę z papieru pakowego?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Coraz popularniejsze stają się poliptyki – obrazy wieloczęściowe. Mają one przeróżne kształty, ale niestety są bardzo...
Jak zrobić tryptyk?
Coraz popularniejsze stają się poliptyki – obrazy wieloczęściowe. Mają one przeróżne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub