Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak tanio zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie?
Jak tanio zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Drukowanie obrazów na płótnie to nie lada wydatek. Jeśli nie masz wygórowanych oczekiwań i ogranicza cię budżet, możesz w taki i prosty sposób samodzielnie zrobić obraz ze zdjęcia na płótnie. W jaki sposób? Za pomocą niepozornej, cieniutkiej bibułki. Szczegóły znajdziesz poniżej.
podobrazie malarskie (najlepiej rozmiar nie większy, niż format A4 - do kupienia tutaj), arkusz gładkiej białej bibuły, sprawna drukarka, papier do drukarki, nożyczki, taśma, klej i podkład Mod Podge 3w1 (do kupienia tutaj), pędzel piankowy (do kupienia tutaj)
1
zdjęcie na płótnie - krok 1
Weź kartkę papieru do drukarki. Przyłóż ją do rogu arkusza bibuły i przytnij bibułę tak, by jej długość była o 3 cm większa, niż długość kartki. Szerokość arkusza bibuły powinna być taka sama, jak szerokość kartki.
2
zdjęcie na płótnie - krok 2
Umieść papier do drukarki na środku bibuły. Zagnij jej krawędzie i przyklej do kartki papieru. Możesz zrobić to za pomocą taśmy samoprzylepnej lub dwustronnej.
3
zdjęcie na płótnie - krok 3
Na osobnej kartce papieru zrób test. Oznacz jedną jej stronę i zrób próbny wydruk, by przekonać się którą stronę zadrukowuje twoja drukarka. To bardzo ważne. Musisz przecież wiedzieć czy włożyć kartkę bibułą do wierzchu, czy do spodu.
4
Gdy posiądziesz już tę cenną wiedzę, czas wydrukować zdjęcie. Pamiętaj, by najpierw odpowiednio je przygotować, ustalając jego rozmiar do wydruku na format A4 (lub mniejszy). Możesz również przerobić zdjęcie w programie graficznym według własnego uznania. Ja szczególnie upodobałam sobie zdjęcia „postarzane”, użyłam więc tzw. sepii. Gdy zdjęcie będzie już gotowe, wydrukuj je na przygotowanej uprzednio bibule, pamiętając, by włożyć kartkę z bibułą do drukarki odpowiednią stroną.
Jak zrobić kwiaty z liści?
Jak ozdobić ścianę w kuchni?
Jak zrobić zdjęcie na płytce metodą decoupage?
Jak zrobić stojak na dokumenty z papierowej wikliny?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi cenami. Jednak jest na to...
Jak zrobić broszkę 'oko'?
Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub