Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Dzień Nauczyciela > Jak zrobić oryginalny prezent na Dzień Nauczyciela?

Jak zrobić oryginalny prezent na Dzień Nauczyciela?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (3 ocen)
Oceń 
14 października obchodzimy w Polsce Dzień Nauczyciela. Choć szkoła rzadko komu kojarzy się dobrze, każdy z nas ma swojego ulubionego nauczyciela, któremu jest wdzięczny nie tylko za przekazaną wiedzę, ale i sposób w jaki potrafi on wpłynąć na nasze życie. Takiemu nauczycielowi w dniu jego święta należy się coś więcej, niż zwykły kwiatek. Może to być na przykład pokazana na zdjęciu doniczka.
kwiatek w doniczce, farba kredowa, żółta farba, biały marker lub kreda, czarny marker, mała kartka z podziękowaniami i patyczek (opcjonalnie)
1
Udaj się do najbliższej kwiaciarni i kup kwiatka w doniczce. Pomaluj górny pierścień doniczki żółtą farbą. Poczekaj aż farba wyschnie.
2
Pozostałą część doniczki pomaluj farbą kredową. Jeśli nie masz takiej farby wystarczy zwykła, czarna.
3
Na żółtym pasku narysuj podziałkę. Powinien on przypominać linijkę.
4
Na czarnej części doniczki napisz podziękowania dla nauczyciela. Najlepiej będzie wyglądać tekst napisany kredą na fabie kredowej. Trzeba jednak uważać, żeby kreda przypadkiem się nie starła. Rozwiązaniem będzie zastąpienie kredy białym markerem. Dedykacja może być różna. Ja, nawiązując do kwiatów w doniczce, napisałam „Dziękujemy, że uczysz nas jak rosnąć”. Zamiast kwiatów możesz podarować nauczycielowi malutkie drzewko owocowe i podpisać je „Dziękujemy, że pomagasz nam dojrzewać”. Wybór należy do ciebie.
5
Jeśli chcesz, włóż do doniczki przymocowany bilecik z podziękowaniami lub podpisem od kogo pochodzi prezent. Nauczyciel na pewno doceni włożony w przygotowanie podarunku wysiłek.
Jak zrobić kawał koledze na komputerze?
Jak zrobić wianek z kwiatów?
Żarty na prima aprilis
Jak zrobić prosty prezent na Dzień Nauczyciela?
 4.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

MartaKowalska - 2014-10-13
znam doświadczonego kucharza,który pracuje w 4-gwiazdkowym hotelu i i codziennie ma grupę kilkudziesięciu, lub kilkuset osób, które choć najczęściej dorosłe, też marudzą,źle się zachowują itd. To naprawdę "mordercza" praca, a mimo to tyra za podobne pieniądze jak nauczyciel, nie ma swojego święta, dwóch miesięcy wakacji, przerw świątecznych, weekendów wolnych, nie dostaje prezentów i musi być miły dla innych (w przeciwieństwie do "nauczyciela"). Myślę, że jeżeli prezent, to sponsorowany przez Ministerstwo Edukacji- Kurs dobrych relacji z uczniem i rodzicami !
Ten prezent nie jest ani trudny w przygotowaniu, ani kosztowny. Ucieszy każdego nauczyciela, choć najbardziej spodoba...
Ten prezent nie jest ani trudny w przygotowaniu, ani kosztowny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub