Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Dzień Nauczyciela > Jak zrobić oryginalny prezent na Dzień Nauczyciela?
Jak zrobić oryginalny prezent na Dzień Nauczyciela?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
14 października obchodzimy w Polsce Dzień Nauczyciela. Choć szkoła rzadko komu kojarzy się dobrze, każdy z nas ma swojego ulubionego nauczyciela, któremu jest wdzięczny nie tylko za przekazaną wiedzę, ale i sposób w jaki potrafi on wpłynąć na nasze życie. Takiemu nauczycielowi w dniu jego święta należy się coś więcej, niż zwykły kwiatek. Może to być na przykład pokazana na zdjęciu doniczka.
kwiatek w doniczce, farba kredowa, żółta farba, biały marker lub kreda, czarny marker, mała kartka z podziękowaniami i patyczek (opcjonalnie)
1
Udaj się do najbliższej kwiaciarni i kup kwiatka w doniczce. Pomaluj górny pierścień doniczki żółtą farbą. Poczekaj aż farba wyschnie.
2
Pozostałą część doniczki pomaluj farbą kredową. Jeśli nie masz takiej farby wystarczy zwykła, czarna.
3
Na żółtym pasku narysuj podziałkę. Powinien on przypominać linijkę.
4
Na czarnej części doniczki napisz podziękowania dla nauczyciela. Najlepiej będzie wyglądać tekst napisany kredą na fabie kredowej. Trzeba jednak uważać, żeby kreda przypadkiem się nie starła. Rozwiązaniem będzie zastąpienie kredy białym markerem. Dedykacja może być różna. Ja, nawiązując do kwiatów w doniczce, napisałam „Dziękujemy, że uczysz nas jak rosnąć”. Zamiast kwiatów możesz podarować nauczycielowi malutkie drzewko owocowe i podpisać je „Dziękujemy, że pomagasz nam dojrzewać”. Wybór należy do ciebie.
5
Jeśli chcesz, włóż do doniczki przymocowany bilecik z podziękowaniami lub podpisem od kogo pochodzi prezent. Nauczyciel na pewno doceni włożony w przygotowanie podarunku wysiłek.
 5/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bez względu na to czy chcesz kupić prezent wychowawcy z okazji Dnia Nauczyciela czy na zakończenie roku szkolnego...
Jaki prezent dla nauczyciela?
Bez względu na to czy chcesz kupić prezent wychowawcy z okazji Dnia Nauczyciela czy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub