Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak ozdobić dynie na Halloween naklejkami (szablony)?
Jak ozdobić dynie na Halloween naklejkami (szablony)?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Nie każdy, kto chce świętować Halloween, ma tak wysoko rozwinięte zdolności plastyczne, by potrafić wyciąć w dyniach najróżniejsze cudeńka. Niektórzy boją się nawet próbować, dynia stanowi bowiem spory wydatek. A co dopiero, gdy trzeba kupić ich kilka? Wszystkim, którzy nie wierzą w swoje zdolności lub po prostu nie mają czasu na zabawy w wycinanki pomocne mogą okazać się naklejki na dynie. Wystarczy jedynie wydrukować zamieszczone niżej szablony na samoprzylepnym papierze, wyciąć je i przykleić na dyniach. Szybko, łatwo i profesjonalnie.
1
dynia na halloween z wilkiem
Dynia z wilkiem

Wilki i wilkołaki to stworzenia, które nieodłącznie kojarzą się z Halloween. Warto uwiecznić to na jednej z dyń. Pobierz dostępny poniżej szablon, w razie potrzeby powiększ go i wydrukuj na kawałku samoprzylepnego papieru. Wytnij sylwetkę wilka wzdłuż zaznaczonych linii i przyklej naklejkę na dyni.

Pobierz szablon wilka
2
dynia na halloween z czarownicą
Dynia z czarownicą

Nie musisz ogłaszać sabatu, żeby zaprosić okoliczne czarownice na organizowaną przez ciebie imprezę halloweenową. Po prostu pobierz (i opcjonalnie powiększ) znajdujący się poniżej szablon i wydrukuj go na samoprzylepnym papierze. Wzorując się szablonem i zdjęciem obok, odpowiednio wytnij z papieru naklejkę i przyklej ją na dyni. Bądź cierpliwy, ten wzór jest dość pracochłonny.

Pobierz szablon czarownicy
3
dynia halloweenowa z krukiem
Dynia z krukiem

Czarny kruk zawsze zwiastuje coś złego. Ten demoniczny ptak doskonale będzie pasował do halloweenowego dyniowego wystroju. Pobierz szablon, wydrukuj na samoprzylepnym papierze i wytnij kruka wzdłuż zaznaczonych linii. Pozostaje tylko przykleić go na dyni.

Pobierz szablon kruka
Jak ozdobić dynie na Halloween?
Jak zrobić dynie na Halloween - Angry Birds?
Jak ozdobić dynie na Halloween brokatem?
strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

goska87s - 2012-11-20
Mnie jakoś nakleki na dyni nie przekonują, chociaż przyznam, że dla niektórych jest to rozwiązanie fajne, proste i nie tak czasochłonne jak rzeźbienie w dyni. Można spróbować zwłaszcza wtedy, gdy nie się wprawy w wycinaniu w dyni wzorów. Ja bym wykorzystała te szablony raczej nieco inaczej. Po naklejeniu ich na dynię można by spryskać ją farbą w sprayu, nie za dużo (aby nie robiły się zacieki) i po jej wyschnięciu odkleić szablon. Niewiele większym nakładem pracy uzyskamy pomalowaną dynię, która też z powodzeniem może nam służyć za ozdobę na Halloween.
Przenieś modne grochy na halloweenową dynię! Niech i ona będzie trendy w tym roku. Nie jest to niewiadomo jak...
Jak zrobić dynie w grochy na Halloween?
Przenieś modne grochy na halloweenową dynię! Niech...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub