Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Budowanie modeli > Jak zrobić żyrafę z balonu?
Jak zrobić żyrafę z balonu?

Jak zrobić żyrafę z balonu?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (127 ocen)
Oceń 
Skręcanie balonów na kształt żyrafy jest bardzo podobne do robienia psa z balona. Balonowa żyrafa to po prostu pies z bardzo długą szyją. Jeśli potrafisz już robić psa możesz bez problemu wykonać również żyrafę.
1
robienie żyrafy z balona 1
Napompuj balon pozostawiając około 5 cm.
2
robienie żyrafy z balona 2
Skręć trzy podstawowe odcinki. Pierwszy około 7-8cm - będzie to nos żyrafy. Drugi i trzeci odcinek około 5cm - to będą uszy.
3
robienie żyrafy z balona 3
Zegnij balona tak jak na zdjęciu (zgięcie pomiędzy drugim i trzecim odcinkiem). Chwyć jedną ręką obydwa krótsze odcinki (uszy) a drugą ręką resztę balona i skręć.
4
robienie żyrafy z balona 4
Teraz powinieneś otrzymać już głowę żyrafy.
5
robienie żyrafy z balona 5
Wykonaj kolejne 3 skręty. Pierwszy - 12-13cm, drugi i trzeci 7-8cm. Pierwszy segment to będzie szyja żyrafy zaś drugi i trzeci to będą przednie nogi. Zegnij balona w taki sposób jak na zdjęciu i wykonaj skręt trzymając jedną ręką nogi żyrafy a drugą resztę balona.
6
robienie żyrafy z balona 6
Twoja żyrafa powinna wyglądać tak jak na zdjęciu. Widoczna już jest głowa oraz przednie nogi żyrafy.
7
robienie żyrafy z balona 7
Wykonaj kolejne 3 skręty. Pierwszy segment to będzie tułów żyrafy zaś dwa kolejne będą tylnymi nogami. Ostatni mały odcinek będzie formować ogon żyrafy. Wykonaj skręt trzymając dwie tylne nogi żyrafy.
8
robienie żyrafy z balona 7
Żyrafa jest już gotowa. Aby była bardziej realistyczna narysuj jej czarnym markerem duże kropki-łatki oraz oczy.
Jak zrobić kolaż?
Jak zrobić samolot z drewna balsa?
Jak zrobić pompon?
Jak usunąć Super Glue ze skóry?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić psa z balona?
 4.7/5 (127 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

Sofi - 2009-12-10
Fajnie ! A wiesz jak zrobić fokę i małpę , konia ????
Nie czarujmy się. Nie każdy z nas posiada na tyle dużo talentu, cierpliwości czy też wolnego czasu, by przygotować...
Jak zrobić balonowego ducha?
Nie czarujmy się. Nie każdy z nas posiada na tyle dużo talentu, cierpliwości czy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub