Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak myć włosy, żeby nie wypadały?
Jak myć włosy, żeby nie wypadały?

Jak myć włosy, żeby nie wypadały?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jeśli twoje włosy są skłonne do wypadania lub plątania, zamiast stosować super drogie odżywki czy maski, spróbuj myć swoje włosy w nieco inny sposób. Co prawda jest on trochę bardziej skomplikowany i zajmuje więcej czasu, ale na pewno niedługo zobaczysz rezultaty .
szampon specjalnie dobrany do rodzaju i potrzeb włosów, odżywka do spłukiwania - najlepiej z tej samej linii, co szampon (aby się uzupełniały), odżywka bez spłukiwania - najlepiej o lekkiej formule, żeby zbytnio nie obciążać włosów, szczególnie jeśli mają tendencję do utraty objętości (ułatwia rozczesywanie splątanych kosmyków), miękki ręcznik frotte, suszarka, szczotka do włosów, grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami
1
Na początku zacznij od dokładnego rozczesania włosów. Usuniesz wówczas nadmiar kosmetyków do stylizacji włosów i warstwę kurzu , spalin i innych zanieczyszczeń, które gromadzą się na twojej głowie w ciągu dnia.
2
Zmocz bardzo dokładnie włosy ciepłą, ale nie gorącą wodą (zbyt gorąca może osłabić pasma) i delikatnie odciśnij wodę. Zaczesz palcami włosy do góry. Jeśli chcesz, połóż na ramiona dodatkowy ręcznik (zwiń też dywaniki, chyba nie chcesz ich zamoczyć!) .
3
Szampon w ilości odpowiadającej dwóm ziarenkom fasoli nalej na środek dłoni i rozcieńcz z odrobiną ciepłej wody (nigdy nie nakładaj szamponu bezpośrednio na skórę głowy, jeśli nie chcesz zniszczyć włosów, co więcej - kontrolujesz w ten sposób ilość zużywanego szamponu).
4
Szampon nałóż na środek głowy, na boki i z tyłu. Myj włosy wykonując delikatne i powolne ruchy przypominające głaskanie. Powtórz ten proces kilka razy - lepiej myć włosy dłużej, ale delikatnie, niż wyrywać je szybkim szorowaniem głowy. Następnie bardzo delikatnie zacznij drapać skórę głowy. Dzięki temu spienisz szampon i dogłębniej oczyścisz skórę głowy. Pobudzisz też cebulki do działania. W kolejnym kroku powtórz jeszcze raz metodę głaskania.
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Jak zrobić maseczkę na włosy z oleju kokosowego?
Domowe sposoby na piękne włosy
Jak myć włosy?
Wskazówki
  • Myj włosy tak często jak tego potrzebują.
  • Włosy myj najlepiej po południu lub wieczorem, rano przecież nie masz tyle czasu ;)
  • Jeśli twoje włosy nie przetłuszczają się na całej długości, to nie musisz nakładać na całą ich długość szamponu.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przeczesałam cały Internet w poszukiwaniu porad dotyczących mycia włosów jak profesjonalista. Dzięki tym wskazówkom...
Jak dobrze myć włosy?
Przeczesałam cały Internet w poszukiwaniu porad dotyczących mycia włosów jak profesjonalista...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub