Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Pielegnacja Psów > Jak kąpać yorka?
Jak kąpać yorka?

Jak kąpać yorka?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Yorki można kąpać po ukończeniu 10-tego tygodnia życia. Częstotliwość kąpieli to około 7-10 dni. Zanim rozpoczniemy kąpiel musimy się upewnić, że mamy wszystko do kąpieli psa pod ręką. Nigdy nie należy pozostawiać psa samego w wodzie podczas szukania szamponu czy ręcznika.
mata antypoślizgowa, szampon, balsam, ręcznik, preparat ułatwiający rozczesywanie, oliwka, szczotka/grzebień, suszarka do włosów
1
Zanim zabierzesz się do kąpieli to nasyp do uszu psa specjalnego pudru (będzie go znacznie mniej boleć wyrywanie włosów). Puder pozwoli ci lepiej oczyścić uszy jak również zapobiegnie infekcjom i wszom.
2
Niektórzy hodowcy yorków uważają, że kąpanie ich raz w tygodniu jest zbyt częste i powoduje przesuszenie skóry. Oczywiście skóra psa nie będzie się przesuszać jeśli będziemy używać renomowanych kosmetyków specjalnych dla yorków (które nie są tanie). Wybierając odpowiednie kosmetyki musimy zwrócić szczególną uwagę na odpowiednie pH oraz składniki nawilżające i odżywiające włos.
3
Yorka kąpiemy w wannie lub w umywalce. Dno należy wyłożyć matą antypoślizgową aby zapobiec ślizganiu się pieska.
4
Najpierw polej psa ciepłą, ale nie gorącą wodą a następnie nałóż odrobinę szamponu, dokładnie go umyj i spłucz. Myj psa poprzez delikatne głaskanie i przeczesywanie palcami włosów (nie należy myć włosów kolistymi ruchami ani trzeć w jedną i drugą stronę). Pierwsze mycie ma na celu oczyszczenie włosia z brudu, tłuszczu i kosmetyków pielęgnacyjnych.
Jak pozbyć się pcheł?
Jak czyścić uszy yorka?
Jak pielęgnować psa?
Jak kąpać dużego psa?
Ostrzeżenia
  • Yorków nie należy nigdy czesać na sucho.
  • Podczas kąpieli należy umyć psu zęby, podciąć paznokcie i usunąć włosy z uszu.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Yorki to małe pieski kieszonkowe. Są one bardzo delikatne przez co powinniśmy je ubierać począwszy od jesieni aż do...
Jak ubierać yorka?
Yorki to małe pieski kieszonkowe. Są one bardzo delikatne przez co powinniśmy je ubierać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub