Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak pozbyć się kamieni żółciowych?
Jak pozbyć się kamieni żółciowych?

Jak pozbyć się kamieni żółciowych?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (25 ocen)
Oceń 
Kamienie żółciowe są przyczyną wielkiego bólu i mogą okazać się bardzo trudne do wyleczenia. Tradycyjna medycyna polega na próbach farmakologicznego rozpuszczenia kamieni, które daje mizerne skutki, oraz na leczeniu operacyjnym - woreczek żółciowy zostaje usunięty wraz z kamieniami. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na rozpuszczenie kamieni żółciowych alternatywnymi metodami.
1

Suszona fasola Adzuki

Zagotuj 2 litry wody. Dodaj do gotującej się wody 3 łyżki stołowe suszonej fasoli Adzuki. Przykryj pokrywką zostawiając małą szparkę przez którą będzie mogła się wydostawać para. Zmniejsz ogień. Gotuj fasolę tak długo aż w garnku zostanie około litr wody. Wyłącz ogień, odłóż pokrywkę na bok i poczekaj aż woda przestygnie. Odcedź fasolę, przelej wodę do dużego zamykanego słoika. Pij szklankę gorącej wody po fasoli co 2-3 godziny na pusty żołądek. Powinieneś zauważyć różnicę po 24 godzinach (niektóre osoby potrzebują dłuższego czasu niż 24h).

2
Woda! Wiem, że z pewnością słyszałeś o tym tysiące razy, ale woda jest jedną z najlepszych rzeczy w naszym organizmie. Jej picie jest wskazane na wszelkiego rodzaju dolegliwości. Twoje ciało składa się z 75% wody, a jeśli ten procent spadnie, mogą powstać różne schorzenia. Woda jest w stanie rozpuścić sole wapnia znajdujące się w kamieniach żółciowych. Codziennie pij co najmniej 3 litry wody (12 szklanek).
Jak leczyć wzdęcia brzucha?
Jak złagodzić skutki przejedzenia?
Jak przygotować się do gastroskopii?
Domowe sposoby na zgagę
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić lewatywę?
 2.8/5 (25 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

grazyna2 - 2013-04-27
Moja mama piła olej i kamienie sie rozpusciły
Jak leczyć grypę żołądkową?
Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub