Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak dbać o skórę domowymi sposobami?
Jak dbać o skórę domowymi sposobami?

Jak dbać o skórę domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe, Czas: 20 min
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Chcąc poprawić wygląd swojej skóry kupujesz drogie kosmetyki, a z czasem okazuje się, że były to pieniądze wrzucone w błoto? Czy miałaś taką sytuację, że porzucałaś plany odmienienia swojego wyglądu, bo szkoda było ci pieniędzy na kosztowne zabiegi i pielęgnacyjne kosmetyki? Bez obaw, istnieje wiele sposobów, aby polepszyć stan skóry, a co najważniejsze- są sprawdzone i niedrogie. Wystarczy, że wykonasz takie zabiegi w zaciszu swojej łazienki...
cebula, krzemionka, cytryna, mleko, miód, otręby, olejek rycynowy
1
Maseczka z cebuli:

Cebula, ze względu na właściwości dezynfekujące, często jest stosowana, jako składnik maseczki. Wystarczy, że zmieszasz startą cebulę z otrębami owsianymi i łyżeczką miodu. Maseczkę należy zmyć po 20 min.
2
Krzemionka na zaskórniki:

Walczysz z wągrami? Pamiętaj, że krzemionka leczy skórę od wewnątrz. Codziennie, przez miesiąc, wypijaj trzy razy dziennie szklankę wody z rozpuszczoną w niej łyżeczką krzemionki. Po takiej kuracji będziesz mogła cieszyć się zdrową cerą.
3
Cytryna + woda = napój piękności.

Co rano wypijaj na czczo szklankę takiego napoju z sokiem z połowy cytryny. Za trzy tygodnie będziesz mogła zauważyć efekty.
4
Mleko do kąpieli

Wlewając odrobinę mleka do wanny, sprawisz, że twoja skóra nie tylko odpocznie, ale także się zregeneruje.
5
Miód do kąpieli

Wystarczy 1-2 łyżki cudownego produktu, aby skóra nabrała miękkości i się natłuściła. Szczególnie polecany dla osób z suchą skórą.
6
Peeling z otrębów pszennych

Otręby pszenne świetnie nadają się do ścierania zrogowaciałego naskórka. Wystarczy powtarzać ten zabieg raz w tygodniu.
7
Olejek rycynowy na rzęsy i brwi

Masz słabe, krótkie rzęsy lub brwi? Wystarczy, że codziennie będziesz nacierać je olejkiem rycynowym. Szybko zauważysz efekt takiego zabiegu.
Jak zrobić sobie domowe SPA?
Jak zrobić domowe kosmetyki z imbirem?
Jak poprawić swój wygląd?
Jak zrobić maseczkę do cery wrażliwej?
Ostrzeżenia
  • Cebula może piec, szczególnie gdy na skórze są otwarte ranki.
Wskazówki
  • Można użyć kwaśnego mleka, bądź jogurtu.
Przeczytaj teraz: Jak dbać o siebie latem?
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Elin - 2013-03-26
Gdzie kupić krzemionkę? Czy chodzi tu o ziemię okrzemkową spożywczą?
My dziewczyny wydajemy fortunę na maseczki, peelingi oraz kosmetyki odbudowujące włosy, które obiecują odmłodzenie oraz...
Jak zrobić domowe kosmetyki?
My dziewczyny wydajemy fortunę na maseczki, peelingi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub