Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak dbać o skórę domowymi sposobami?

Jak dbać o skórę domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe, Czas: 20 min
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Chcąc poprawić wygląd swojej skóry kupujesz drogie kosmetyki, a z czasem okazuje się, że były to pieniądze wrzucone w błoto? Czy miałaś taką sytuację, że porzucałaś plany odmienienia swojego wyglądu, bo szkoda było ci pieniędzy na kosztowne zabiegi i pielęgnacyjne kosmetyki? Bez obaw, istnieje wiele sposobów, aby polepszyć stan skóry, a co najważniejsze- są sprawdzone i niedrogie. Wystarczy, że wykonasz takie zabiegi w zaciszu swojej łazienki...
cebula, krzemionka, cytryna, mleko, miód, otręby, olejek rycynowy
1
Maseczka z cebuli:

Cebula, ze względu na właściwości dezynfekujące, często jest stosowana, jako składnik maseczki. Wystarczy, że zmieszasz startą cebulę z otrębami owsianymi i łyżeczką miodu. Maseczkę należy zmyć po 20 min.
2
Krzemionka na zaskórniki:

Walczysz z wągrami? Pamiętaj, że krzemionka leczy skórę od wewnątrz. Codziennie, przez miesiąc, wypijaj trzy razy dziennie szklankę wody z rozpuszczoną w niej łyżeczką krzemionki. Po takiej kuracji będziesz mogła cieszyć się zdrową cerą.
3
Cytryna + woda = napój piękności.

Co rano wypijaj na czczo szklankę takiego napoju z sokiem z połowy cytryny. Za trzy tygodnie będziesz mogła zauważyć efekty.
4
Mleko do kąpieli

Wlewając odrobinę mleka do wanny, sprawisz, że twoja skóra nie tylko odpocznie, ale także się zregeneruje.
5
Miód do kąpieli

Wystarczy 1-2 łyżki cudownego produktu, aby skóra nabrała miękkości i się natłuściła. Szczególnie polecany dla osób z suchą skórą.
6
Peeling z otrębów pszennych

Otręby pszenne świetnie nadają się do ścierania zrogowaciałego naskórka. Wystarczy powtarzać ten zabieg raz w tygodniu.
7
Olejek rycynowy na rzęsy i brwi

Masz słabe, krótkie rzęsy lub brwi? Wystarczy, że codziennie będziesz nacierać je olejkiem rycynowym. Szybko zauważysz efekt takiego zabiegu.
Jak zrobić maseczkę na paznokcie z oliwy i cytryny?
Jak zrobić maseczkę z płatków owsianych?
Domowe sposoby na piękny wygląd
Jak zrobić zestaw kosmetyków do kąpieli?
Ostrzeżenia
  • Cebula może piec, szczególnie gdy na skórze są otwarte ranki.
Wskazówki
  • Można użyć kwaśnego mleka, bądź jogurtu.
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Elin - 2013-03-26
Gdzie kupić krzemionkę? Czy chodzi tu o ziemię okrzemkową spożywczą?
Istnieje wiele domowych sposobów na zrobienie maseczki odpowiedniej do każdej cery. Poniżej znajdziesz recepturę na...
Jak zrobić maseczkę ziołową domowym sposobem?
Istnieje wiele domowych sposobów na zrobienie maseczki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub