Jak rozpoznać geja?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (248 ocen)
Oceń 
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
Ostrzeżenia
  • Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (248 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (88)

<:> - 2014-10-27
To z chodzeniem nie jest do końca prawdą bo jestem gejem i co? Chodzę zwyczajnie.
daro - 2014-08-28
haha co za bzdury. jeśli brać by to na serio to co drugi mężczyzna musiał by być gejem. No ale tak to jest jak do redakcji zatrudnia się idiotów!
kol - 2014-08-06
Większych bzdur nigdy nie czytałem... Tendencyjne i stereotypowe, pewnie autor nigdy nie spotkał kogoś homo.
sdsffs - 2014-07-23
pierwszy i drugi punkt, to totalna bzdura. Sam jestem i wrażliwy, i zdarza się dotykać siebie ;)
emo - 2014-04-24
granda pojebów i homofobów najwieksza w tym pojebanym kraju
barto - 2014-04-17
Wszyscy geje są inni jedni lubią chodzic na siławnie zaś inni lubią chodzić do fryzjera czy do kosmetyczki jestem gejem i wręcz uwielbiam moje włosy nie lubię sportu i jestem bardzo wrażliwy :)
karamba - 2014-02-10
Widać, że autor tekstu nie zna elementarnych podstaw psychologii, a tekst jest tworem człowieka niemyślącego, bądź myślącego przez pryzmat uprzedzeń, niedouczeń, stereotypowo, jednokierunkowo, mechanicznie, schematycznie,na skróty, bezrefleksyjnie. Niestety jak większość polaków- leniwych intelektualnie, ograniczonych i nieoczytanych.
mariola - 2013-11-22
SAMA PRAWDA!!!!!!:):):):):)
asxn - 2013-10-29
gówno prawda
autor jest kretynem - 2013-10-14
jak w nicku, ciekaw jestem na jakiej podstawie autor insynuuje takie brednie?
Jestem gejem i nie podpadam pod żadny paragraf, co za brednie z tymi pomadkami, z dotykaniem siebie, z fryzjerem non stop.
To pisał jakiś idiota, większość moich kumpli homo nn stop idzie na siłownie a nie do kosmetyczki O.o

NIE ZNAM ZADNEGO GEJA KTORY CHODZI DO KOSMETYCZKI, AUTOR JEB NIJ SIE W LEB
Nie pasujący do standardów - 2013-09-30
Ten artykuł opisuje CIOTY... Ja jestem homoseksualny, ale... ani nie chodzę na żadne zabiegi upiększające, jestem obcięty na najkrócej jak to tylko możliwe, nie dotykam obcych ludzi bo ogólnie nie lubię kontaktu fizycznego, pomadki używam wyłącznie w zimę jak już mi popękają usta, nie depiluję się, chodzę (chyba) normalnie i chyba ogólnie Ja i mój partner, jesteśmy totalnym przeciwieństwem tego co tu jest napisane..... ps. A tymi dziwolągami co walczą o prawa do "małżeństw" i wyłażą na ulicę żeby protestować w jakichś "marszach równości" to gardzę jak najgorszym ścierwem.... bo tylko mi psują opinię .... Ja się nikomu w życie nie wpieprzam i nie chcę by ktoś mi do łóżka właził z butami
jojo - 2013-09-12
jestem gejem i większość tego co tu pisze to bzdury :/ od hetero mnie rózni tylko to, że mam pociąg skierowany do płci tej samej a nie przeciwnej, poza tym jestem normalnym facetem, nie ubieram się dziwacznie, mam różne zainteresowania, w tym np. piłka nożna
komentator - 2013-06-27
Totalne bzdury. W rzeczywistości nie istnieje coś takiego jak ,,jak rozpoznać geja''. Każdy jest inny i inaczej się zachowuje. To, że ktoś ma dobry gust, potrafi o siebie zadbać i jest wrażliwy w żaden sposób nie czyni z niego geja. Dzisiejszy świat i utarte stereotypy stają się wyznacznikiem czy ktoś jest gejem czy nie.
Piekny Lolo - 2013-05-23
Oj tam, oj tam, jak chcesz wiedzieć jak wygląda gay to wejdź na gayfotka.pl i wszystko Ci się wyjaśni...
piotras - 2013-05-21
jak ktoś o siebie dba to jest gejem bzdura
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już jakieś rozstanie albo prędzej czy później...
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub