Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić caviar manicure - kawiorowe paznokcie?
Jak zrobić caviar manicure - kawiorowe paznokcie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Kawiorowy manicure to najnowszy trend w zdobnictwie paznokci. Lakiery te są jednak dość drogie. Jak zatem samemu pomalować paznokcie w podobny sposób? Przeczytaj artykuł i poznaj trick na idealne caviar manicure!
lakier baza- podkład, lakier w ulubionym kolorze, perełki do zdobień, tzw. bulion w tym samym kolorze co lakier (lub podobnym)
1
Paznokcie, których zdobienia imitują rybią ikrę, czyli kawior, to totalny HIT. W zestawie znajduje się specjalna baza oraz perełki imitujące jajeczka ryb w różnych odcieniach. Co prawda efekt ten nie utrzymuje się długo, bo jedynie około 48 godzin, ale mimo to naprawdę warto go wykonać, bo robi ogromne wrażenie! Wrażenie, niestety negatywne, robi też cena tego kosmetyku. Lakier jest bardzo drogi, a do tego trudno dostępny. Można go kupić w zagranicznej ofercie perfumerii Sephora, ale kosztuje około 25 dolarów.. - to dosyć dużo, jeśli weźmiemy pod uwagę trwałość produktu.

Jest jednak pewien sposób na wykonanie takiego manicure w domowych warunkach! Jak to zrobić?
2
Wybierz swój ulubiony kolor paznokci. Najlepiej jeśli zaczniesz od jednokolorowego caviar manicure. Kiedy dokładnie poznasz już technikę wykonywania tego zdobienia, możesz dowolnie bawić się kolorami. Może postawisz nawet na ultra kolorowy manicure kawiorowy?
3
Do tego makijażu potrzebny będzie nam też gadżet wielu stylistek paznokci, tzw. bulion. Są to maleńkie perełki, które dotychczas stosowane były głównie do zatapiania w żelu na tipsach. Ten produkt może dobrze zastąpić oszałamiająco drogi zestaw ze znanej perfumerii. Można go dostać w sklepach z akcesoriami do zdobienia paznokci oraz w Internecie, np. na Allegro. Koszt waha się w granicach od jednego do kilku złotych za pudełeczko pełne perełek.
Jak ozdobić paznokcie koronką?
Jak ozdobić paznokcie?
Jak zrobić czarny french manicure?
Jak zrobić moon manicure?
Ostrzeżenia
  • Nie maluj nałożonych na paznokieć perełek lakierem bezbarwnym, ani tzw. top coat'em. Perełki wykonane są zazwyczaj z tworzywa, które blaknie pod wpływem innych specyfików. Poza tym perełki wyglądają wtedy nieestetycznie - stają się poklejone.
Wskazówki
Możesz poszukać różnych zdobień wpisując w wyszukiwarce Google caviar manicure, wyświetli Ci się cała gama zdjęć - inspiracji do tworzenia tego rodzaju manicure.
strona 1 z 2następna >
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Tę pszczółkę, którą tu widzicie zowią Mają, wszyscy Maje znają i kochają, Maja fruwa tu i tam, na paznokciach siada...
Jak zrobić paznokcie pszczółki?
Tę pszczółkę, którą tu widzicie zowią Mają, wszyscy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub